Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Stoepkrijtje : Bedankt voor je aanbod. Als ik er niemand is die zijn kat wil uitlenen in de buurt van Amsterdam dan kan ik hem wel komen ophalen. Hoe gaat zoiets mee ? Moet ik dan een mand kopen of kan hij gewoon in de boodschappentas ? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga nog even drie dagen nadenken over de aanschaf van een kat ( bij zoiets moet je niet over een nacht ijs gaan ) en dan ga ik volgende week wel even kijken bij de poezenboot. Ze zeggen wel eens ' Als je mensen leert kennen ga je van dieren houden ' dus het zal mij benieuwen. PM me even als de familie zich weer laat zien ( ze zijn nooit alleen ) dan mag je mijn kat vast wel lenen.! |
![]() |
||
Citaat:
![]() en als er katten zijn gaan ze vanzelf weg
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en onze hond+kat werden compleet depressief van een ding dat enkel insecten horen te kunnen horen. (die hoorde ik zelf overigens niet, maar de hong kennelijk wel). ik hoor meestal ook het irritante gepiep van auto-alarmen. dan vraag je aan iemand 'hoor je dat' en dan krijg je enkel 'wat ?' als antwoord. stelletje dove kwartels...
||
Citaat:
En zelfs al maak je dat beest dood, dan ga je er toch geen foto van maken en er trots naar lopen kijken? Ik walg daarvan, echt waar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik denk persoonlijk adt ik zelf ook wel een foto had gemaakt, tsja je ziet niet elke dag een dooie muis he ![]()
||
Citaat:
Tsja, tis maar wat je grappig vindt... ![]() (en ja, ik hap. Maar ik vind t een onsmakelijk persoon)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als je al een muizenval hebt gekocht, dan heb je toch geen kat meer nodig? |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|