Oud 24-09-2006, 19:13
dollie
dollie is offline
vertel!

en hoe groot ben je en hoeveel weeg je?

ik vind van mezelf namelijk dat ik echt gigantische brede, lelijke heupen heb. maar ik weet niet of dat nou echt zo is of dat ik het gewoon helemaal fout zie bij mezelf, wat ik me niet voor kan stellen trouwens.

Laatst gewijzigd op 24-09-2006 om 19:19.
Oud 24-09-2006, 19:16
Gothic
Gothic is offline
weer hebben al wel eens eerder een soort gelijk topic gehad en dat was niet zo'n succes. Verder moet je jezelf niet aan de hand van cijfers vergelijken. Je heeft geen idee hoe zwaar ze zijn, hoe lang ze zijn en jij bent nog lang niet uitgegroeid. Je figuur zal misschien nog veel veranderen...

Vergelijk jezelf niet met anderen, wees blij met hoe je bent en zoek anders een dietiste/sportleraar om je te helpen om het te veranderen, mocht het echt nodig zijn, misschien zie je het idd wel verkeerd...
Oud 24-09-2006, 19:18
dollie
dollie is offline
Citaat:
Gothic schreef op 24-09-2006 @ 20:16 :
weer hebben al wel eens eerder een soort gelijk topic gehad en dat was niet zo'n succes. Verder moet je jezelf niet aan de hand van cijfers vergelijken. Je heeft geen idee hoe zwaar ze zijn, hoe lang ze zijn en jij bent nog lang niet uitgegroeid. Je figuur zal misschien nog veel veranderen...

Vergelijk jezelf niet met anderen, wees blij met hoe je bent en zoek anders een dietiste/sportleraar om je te helpen om het te veranderen, mocht het echt nodig zijn, misschien zie je het idd wel verkeerd...
oke dan vraag ik er ook bij hoe groot je bent en hoeveel je weegt
Oud 24-09-2006, 19:18
Bloem
Bloem is offline
Omdat dit topic ws. een redelijk nutteloze discussie over dik/dun zijn op gaat leveren en vermoedelijk kan triggeren voor mensen met een eetstoornis, doe ik het op slot. Wel heb ik het volgende tabelletje voor je gevonden op de site van het voedingscentrum, dit geldt overigens wel voor volwassen mensen.

http://www.voedingscentrum.nl/voedin...ddelomtrek.htm

Verder is het handig om je te bedenken dat je lijf waarschijnlijk nog in de groei is, en de komende jaren nog wel zal gaan veranderen. Bijna niemand is zo ver uit verhouding dat één bepaald lichaamsdeel echt veel breder/dikker/afwijkender is van de rest van je lijf dat het andere mensen echt op zal vallen, waarschijnlijk valt het jezelf gewoon erg op en lijkt het daardoor erger dan het is.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten