Advertentie | |
|
![]() |
|
haha bruut
klopt er waren echt veel oude rockende 50 ers waar stond je ergens tijdens tya? ik vond de basist egt heerschen, dat gezicht van die gast de hele tijd een big smile en maar lekker bassen. en het klapte idd Erop!
|
Echt vettig was het ja, ik heb nog maar weinig bands gemaakt die zo'n pure muziek maken met alles erop en eraan, maar toch niet moeilijk doen en gewoon gas 'r op!
![]() ![]() ![]() ![]() Maja, waar ik stond...in het begin een beetje naar rechts naar achter, maar tegen het einde ben ik vooraan gaan staan om alles wat beter te kunnen bekijken...en toen stond ik echt midden tussen de lucht-gitaar spelende rockers! ![]() Al met al vond ik het superrrvett! Maja, kent iemand meer bands die muziek in dezelfde richting als Ten Years After maken? Een soort bluesrock is het dus, in de jaren 60 / 70 waren er genoeg van die bands, maar kent iemand misschien ook "jongere" bands die zulke muziek maken?
|
Ik vind de band zo geniaal dat ik dit topic omhoog schop.
Fantastische muziek, Alvin Lee's gitaarspel is geniaal. Een van de weinige bands waar ik echt euforisch van word als ik het luister.
||
Citaat:
jambers is wel vet ![]()
|
Ik citeer mezelf even van V&A:
Hoi, Ik ben op zoek naar de live dubbelcd "Live At The Fillmore East" van het geniale Ten Years After. Wat extra informatie: 2 mogelijke covers: [afbeelding] en [afbeelding] Tracklist: Disc: 1 1. Love Like a Man 2. Good Morning Little Schoolgirl 3. Working on the Road 4. Hobbit 5. 50,000 Miles Beneath My Brain 6. Skoobly-Oobly-Doobob/I Can't Keep from Crying Sometimes/Extension on On Disc: 2 1. Help Me 2. I'm Going Home 3. Sweet Little 16 4. Roll Over Beethoven 5. I Woke Up This Morning 6. Spoonful De CD is uitgebracht in 2001, maar de opnames stammen uit 1970. Wie kan me hieraan helpen? Tweedehands is prima, maar een link naar een site waar ze hem voor een redelijke prijs (dus geen bol.com) verkopen is ook prima! ![]() Bedankt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
DeadNation gebruikte zelfs de ' ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Rockmuziek Horsewhisperer | 39 | 31-07-2011 15:13 | |
Games |
Resident Evil 5 [xbox360, ps3] Carn | 21 | 04-06-2008 20:57 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? qghp | 500 | 17-05-2005 23:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Israël/PA] Palestijnen steken kantoren veiligheidsdiensten in brand Gatara | 53 | 05-08-2004 17:55 | |
Muziek |
nieuwe CD's, LP's, tapes, video's, bandshirts, en andere muziek dingen muziekvlinder | 250 | 07-01-2004 14:04 | |
Muziek |
oude rock bands MissCzechMeOut | 28 | 01-05-2003 11:38 |