Oud 08-10-2006, 15:45
Zylverstar
Zylverstar is offline
Ik ben op zoek naar een programma waarmee je korte filmpjes achter elkaar kan zetten, met teksten (photoshopsels) er tussen door en een muziekje erachter. Het liefst niet al te ingewikkeld om mee te werken. Die filmpjes moeten ook nog in stukjes geknipt kunnen worden, liefst met zelfde programma. Iemand een idee? Heb gehoord van Sony Vegas 5.0/6.0 is dat een goede, makkelijke?

Alvast bedankt!
Oud 08-10-2006, 20:21
Engadin
Engadin is offline
Adobe premier
Oud 08-10-2006, 20:53
ILUsion
ILUsion is offline
Adobe Première is inderdaad een optie, maar zeker niet de simpelste, net hetzelde voor Sony Vegas, geloof ik.

Zel bestaat er een vrij makkelijk bruikbare versie van Adobe Première, namelijks Elements, welke bedoeld is voor thuisgebruikers (vind ik best een aanrader). Verder heeft Windows XP het eigen programma Windows Movie Maker waarmee je enkel de simpelste bewerkingen heel makkelijk kunt uitvoeren (maar dat programma is dan ook gratis). Verder heeft ulead ook wel een videobewerkingsprogramma geloof ik en daarnaast is Pinnacle Studio ook simpel in gebruik.

En just for the record, ook professionele software kan je gratis legaal krijgen: Avid Free DV is een gratis versie van Avid Xpress, het programma dat onder andere voor de James Bond-films gebruikt wordt (maar vermits dit professionele software ism is het zeker niet makkelijk daarmee te werken).
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten