Moesten men katjes direct bij men ouders terecht kunnen, zette ik de stap direct.. maar ze nemen geen 2 katten in huis en dit kan ik van hen ook niet verwachten.
Het kan als een flauw excuus klinken, maar voor mij zijn men katjes enorm veel waard. Ik heb ze dan ook niet in huis genomen om ze 2 jaar later aan hun lot over te laten.. ZIJ moeten de dupe niet worden van mijn probleem (dit kan voor sommige mensen idd heel stupide klinken, maar voor mij is het zo logisch).
'k Ben altijd al iemand geweest die eerst aan anderen denkt en dan pas aan mezelf.. 'k wou dat ik wat meer haar op men tanden had en gewoon doorbeet. Ach.. wrm is het toch allemaal zo moeilijk? Kon ik gewoon maar heel onrealistisch ineens veel geld winnen of zo.. dan waren alle problemen van de baan
Laatst zei hij nog terwijl we bij een hoop vrienden waren "moest jij een andere jongen kussen, het zou me niet veel doen zolang ik het zelf niet zie en je daar eerlijk in bent tov mij".. men vrienden zeggen dat dit gewoon stoere praat is.. maar op mij komt het toch zo niet over.. das toch niet normaal als je zoiets zegt?!
Seks is voor hem ook zeer belangrijk.. zeurt de oren van m'n hoofd, maar doordat ik zooo veel minder tot hem aangetrokken ben dan hij tot mij, maakt dit het voor mij allemaal niet zo simpel. En ik heb dan zoiets van: 'wrm zou ik dan direct aan jouw wensen moeten voldoen, als jij ook niet 'n beetje moeite doet voor mij?' Of is dit gewoon heel egoïstisch?