Ik heb een tijdje geleden een abo afgesloten bij Telfort en had onlangs een rekening die niet afgeschreven kon worden omdat mijn salaris nog niet gestort was. Ik kreeg toen van Telfort toegestuurde acceptgiro en aan de hand daarvan heb ik toen maar het bedrag dat nog op mijn rekening stond overgemaakt, met de vermelding dat de rest zo snel mogelijk zou volgen. Het ging om een resterend bedrag van 4,06 euro.
Nu kwam ik afgelopen vrijdag (15 december thuis) en vond daar een laatste herinnering: Als die 4.06 euro niet uiterlijk op zondag 17 december op hun rekening stond, zou mijn telefoonnummer definitief te vervallen komen.
Dus ik als een gek mn rekening checken...geld was net gestort, dus ook snel dat bedrag betalen. Maar er stond dus op de achterkant dat het via internetbankieren 3 (werk?)dagen zou duren voordat het bij hun stond bijgeschreven. En dit vond ik een beetje raar, gezien ik dus maar 2 dagen had (weekend nog wel) om dat voor elkaar zien te krijgen.
Dus ik keek naar de datum en daarop stond dat die brief al veel eerder verstuur bleek te zijn, maar ik ontving 'm pas vrijdag laat in de middag. Ik weet zeker dat ie niet eerder in de bus lag of tussen andere post omdat ik de post zelf van de postbode aannam. Maarja, flink lullig dus want ik kan niet bellen en zit de komen anderhalfjaar nog wel voor die kosten te betalen.
Ik heb die vrijdag ook meteen iemand van Telfort gebeld en die was verre van behulpzaam: "Sja...dan heeft u een probleem

Kan u verder niet helpen" Een spoedbetaling kon ook niet, want het zou zowiezo 3 dagen duren...
Mijn vraag is wat ik nu moet doen?
Moet ik ze nu een aangetekende brief sturen waarin ik alles nog een keer uitleg? Eigenlijk vind ik het heel slordig van hun dat die brief pas 2 dagen en dus te laat voor de deadline bij mij in de bus lag.