Oud 03-01-2007, 16:25
Hug_The_Hippo
Hug_The_Hippo is offline
.

Laatst gewijzigd op 01-04-2013 om 22:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2007, 16:35
Electriq
Electriq is offline
Ik heb ook niet zo'n touchy-feely-band met mn ouders dus misschien ben ik ook wat bevooroordeeld, maar 'verlangen' vind ik wel een beetje raar in deze context. En die knipoog ook. Beetje rare bijsmaak heeft het.
Oud 03-01-2007, 16:41
Verwijderd
Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje vreemd. Vooral omdat zijn moeder gewoon moet accepteren dat hij ouder wordt en hij dus dingen zoals knuffelen enz. liever voor zijn vriendin zal bewaren.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 16:44
Verwijderd
Bleh, ja, maar 'k denk dat het als buitenstaander gewoon zo bleh lijkt en het eigenlijk best lief bedoeld is. Ik denk dat het sms'je ook wat grappig bedoeld is, met die knipoog enzo. Ik zou me er geen zorgen over maken en laat de interpretatie maar aan je vriend over. Ik vind de sms'jes van mijn schoonzus aan mijn man ook altijd een beetje overdreven, maar ik vat ze véél kleffer op dan ze daadwerkelijk zijn
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 16:46
Verwijderd
Citaat:
shining schreef op 03-01-2007 @ 17:41 :
Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje vreemd. Vooral omdat zijn moeder gewoon moet accepteren dat hij ouder wordt en hij dus dingen zoals knuffelen enz. liever voor zijn vriendin zal bewaren.
Dat vind ik er compleet los van staan. Als hij behoefte heeft aan zo'n band met zijn moeder, wat is er dan mis mee? Nu lijkt het net alsof de moeder haar zoon niet los wil laten, terwijl de jongen het best prima vindt (anders wordt hij niet boos als TS er naar vraagt).
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 16:47
deoxyribose
deoxyribose is offline
Nou, ik ben ontzettend close met mijn ouders en knuffel nog steeds met mijn moeder, maar dit smsje vind ik wel erg raar overkomen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 03-01-2007 @ 17:46 :
Dat vind ik er compleet los van staan. Als hij behoefte heeft aan zo'n band met zijn moeder, wat is er dan mis mee? Nu lijkt het net alsof de moeder haar zoon niet los wil laten, terwijl de jongen het best prima vindt (anders wordt hij niet boos als TS er naar vraagt).
Natuurlijk, maar zijn moeder stuurde het smsje nadat ze er een gesprek over hebben gehad. Dat ze weinig knuffelen en kussen de laatste tijd..
Ik denk dat dat met de leeftijd te maken heeft, en misschien ook omdat hij een vriendin heeft.
Edit: en als hij zelf echt heel veel behoefte aan zo'n band zou hebben zou dat knuffelen toch niet minder worden? (lijkt mij iig).
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 17:07
Verwijderd
Dat is waar.

Aan hem om te zeggen dat ze niet zo raar moet doen
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 17:15
juno
juno is offline
Jij ziet hem misschien alleen maar als volwassene, als jouw vriend, maar voor haar blijft hij voor altijd dat roze hummeltje van 8 pond waar ze op slag meer van hield dan alles op de hele wereld bij elkaar. Logisch dat ze hem plat wil zoenen. Ze houdt (ook) van hem, en dat deed ze al voor jij zelfs maar geboren was.

Laatst gewijzigd op 03-01-2007 om 18:13.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 17:23
Verwijderd
Dat een moeder wel eens een kus of knuffel van haar zoon wil, lijkt mij heel normaal.
Dat ze dat smst, tja. Dat kan he, sommige mensen smsen met hun ouders.
Het woord 'verlang' lijkt me alleen wat misplaatst gekozen maar mensen willen wel eens vaker dingen onhandig formuleren en de knipoog erachter lijkt mij betekenen dat het niet super serieus moet worden opgevat.

Laatst gewijzigd op 03-01-2007 om 18:26.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 17:51
mepsteen
mepsteen is offline
die moeder moet jou niet en wil jou weg schrikken.
Oud 03-01-2007, 18:14
Tiño
Tiño is offline
Ow, dat zou mijn moeder ook kunnen smsen, we wonen al een paar jaar niet meer in het zelfde huis en zien elkaar (te) weinig, ze bedoelt het gewoon als geintje en weet dat ik helemaal niet innig met dr wil knuffelen of zoenen.

Die moeder van je vriend zal ook wel gewoon behoefte aan contact met haar zoon hebben, verder niets vreemds aan toch.
Oud 03-01-2007, 21:38
Orpheo
Orpheo is offline
*kuch* OEDIPUS!!!!*kuch*
Oud 03-01-2007, 21:39
Estar
Estar is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 03-01-2007 @ 17:47 :
Nou, ik ben ontzettend close met mijn ouders en knuffel nog steeds met mijn moeder, maar dit smsje vind ik wel erg raar overkomen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 21:51
DvoorA
DvoorA is offline
sick

de toon gewoon...
Oud 03-01-2007, 22:28
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Nee, het klinkt ook gewoon te ranzig!
Oud 03-01-2007, 22:43
Verwijderd
Jezus, die jongen heeft gewoon een band met z'n moeder (ouders) waarin ze aanhalig zijn. Als klein kind heeft zo'n beetje iedereen dat gehad, big deal dat sommigen het houden, niets mis mee vind ik. En dat nou dat wat minder wordt en z'n ma dat mist en na aanleiding van zo'n gesprek dat smst, big deal. Wees blij dat die moeder uberhaupt kan smsen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 22:45
Verwijderd
Wat reageren de meesten toch weer overdreven, het zijn jullie own sick minds die meteen denken aan een seksueel verlangen. Een moeder kan best verlangen naar een knuffel of kus van haar zoon.
Mijn moeder zou die woordkeuze niet kiezen, maar haar gevoel zou zo uitgelegd kunnen worden, verlangen betekent eigenlijk niet meer dan graag willen. Intiem contact (ook weer níet seksueel voor de pers hier) tussen ouder en kind is gewoon acceptabel. Ik knuffel en kus mn moeder ook nog gewoon elk weekend als k thuis kom.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 00:03
Supreme Dutch
Mjah, het is wel compleet weird enzo.. maar het gebeurt regelmatig dat houden van omslaat in een heel ander soort houden van.. Het is raar, maar waar..
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 00:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 03-01-2007 @ 23:45 :
Wat reageren de meesten toch weer overdreven, het zijn jullie own sick minds die meteen denken aan een seksueel verlangen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 00:35
punkstar
punkstar is offline
die knipoog doet het hem... ieeuw
Oud 04-01-2007, 00:42
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 03-01-2007 @ 22:38 :
*kuch* OEDIPUS!!!!*kuch*
Dacht ik ook meteen aan
Oud 04-01-2007, 01:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Aanstellers.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 08:26
lso
lso is offline
Citaat:
[/pl]:Wat reageren de meesten toch weer overdreven, het zijn jullie own sick minds die meteen denken aan een seksueel verlangen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 10:00
Verwijderd
Oh ja, laten we allemaal gillen dat het pervers is, dat schiet op.

Het lijkt me zolang je vriend nergens moeite mee heeft, en er geen rare dingen gebeuren, een volkomen gezonde situatie met een vreemd geformuleerd smsje, wellicht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2007, 10:34
Iduna
Iduna is offline
Je bent jaloers op de band tussen je vriend en zijn moeder.

Nee, maar er is toch niks aan de hand?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 11:21
kous
kous is offline
ik heb gook goede band tussen mijn moedere. Ik omhels haar ook wel eens als ze weer slechtgehumeurd is
Moeders doen alles om hun zonen uit de vrouwen te krijgen trust me xD.
Oud 04-01-2007, 11:40
Verwijderd
Citaat:
punkstar schreef op 04-01-2007 @ 01:35 :
die knipoog doet het hem... ieeuw
Ja natuurlijk, want een knipoog betekent altijd iets verleidelijks en houdt nooit in dat je het niet serieus moet nemen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 12:05
Verwijderd
Ik ben ook verschrikkelijk close met mn ma maar dat soort smsjes hmm nee. Maar als die gozer dr geen problemen mee heeft, is het toch helemaal niet jouw zaak ?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 12:30
elledc
elledc is offline
Moeders...
Mijn vriend kan het ook niet verdragen wanneer ik hem zeg dat zijn moeder zo aanhankelijk is met hem. Hij is 22, woont uit huis en werkt voltijds, ze belt hem minstens 2 keer in de week. Dat terwijl hij minstens 1 keer in de week bij haar gaat lunchen.
Bij zijn verhuis naar mijn appartement heeft zij alles willen regelen voor hem, zelfs mijn interieur heeft ze veranderd naar haar zin
Nu, dat sms'je zal vrij onschuldig zijn, hoewel je nooit zou verwachten dat een moeder zoiets stuurt naar haar zoon, die waarschijnlijk geen puber meer is.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 13:33
Verwijderd
Oeh, ze bellen 2 keer per week!! Dat gaat toch wel héél ver hoor. En samen lunchen is toch ook wel vrij walgelijk. Wie luncht er nu met z'n moeder?!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 14:10
elledc
elledc is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-01-2007 @ 14:33 :
Oeh, ze bellen 2 keer per week!! Dat gaat toch wel héél ver hoor. En samen lunchen is toch ook wel vrij walgelijk. Wie luncht er nu met z'n moeder?!
heb ik dan gezegd dat ik dat walgelijk vind???
en verder als FB blijf je beter ONtopic.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 14:20
Bloem
Bloem is offline
Ze ís ontopic.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 14:39
Kaa
Kaa is offline
Weetje.
Volgens mij heeft hij gewoon zijn minnares onder de naam "mama" in zijn telefoon gezet...
Dat verklaart het smsje.
En dat hij boos wordt > bang dat zn moeder ebrij wrodt gehaald in deze, en de hele cover verpest...

ontopic; er zijn wel ergere dingen in het leven dan moeders die om hun zoon geven? correct me if i'm wrong...
Oud 04-01-2007, 16:12
amor
amor is offline
Ik denk er ook gelijk bleh bij, maar denk ook dat je het smsje niet de serieus moet opvatten. Mijn ex had ook een goede band met zijn moeder maar gelukkig stuurde ze volgens mij niet van die smsjes. Wel belden ze minstens 1 keer per dag (of vaker) met elkaar om van die kleine dingetjes. Beetje overdreven maarja het was nu eenmaal een moederskindje
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 16:20
Estar
Estar is offline
Citaat:
elledc schreef op 04-01-2007 @ 15:10 :
heb ik dan gezegd dat ik dat walgelijk vind???
en verder als FB blijf je beter ONtopic.
Je stelt je wel aan hoor.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Hug_The_Hippo schreef op 04-01-2007 @ 16:45 :
Maar de TOON die erachter ligt, hoe zij dingen formuleert als ze lieve dingen tegen haar zoons wilt zeggen, zijn mij vaak gewoon TE raar. Niets pervers, maar toch gewoon niet juist, ze KLINKEN pervers, hoe onbedoeld ook. EN ook al was het smsje meer als grapje bedoeld, het is naar mijn idee gewoon niet bepaald een grapje dat je naar je zoon maakt.
Allemaal naar jou idee ja. Ik denk dat daar ook het probleem ligt. Jij hebt het idee dat het niet spoort, terwijl er echt wel mensen zijn die daadwerkelijk zo met elkaar om gaan.
Het punt zit hem dus in wat jij en hij allemaal normaal vinden, en op dit punt verschillen jullie daar dus in. Maar om nou meteen te zeggen dat iets walgelijk is en dat het gewoon niet juist is vind ik wel ver gaan moet ik zeggen. Accepteer gewoon dat hij wat anders omgaat met zijn moeder dan dat je gewend bent.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 17:26
Crimson
Crimson is offline
tja ach, de moeder van mijn vriend zegt tegen hem dat zijn nieuwe kleren hem sexy staan en dat soort dingen.. maar goed zolang ze ook lief tegen mij is vind ik het best.
dus zou er weinig van aantrekken
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 17:33
Verwijderd
Ik vind het een beetje raar. Ik weet niet hoe oud je vriend is, maar sowieso vind ik dat een moeder met haar adolescente zoon niet zo hoort om te gaan
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 19:53
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-01-2007 @ 02:39 :
Aanstellers.
pure gewoonte. ik ben zelf totáál niet zo opgevoed, maar voor een ander is het (blijkbaar, daar moet je vanuit gaan) normaal. buitenstaanders vinden het misschien raar, maar het is, lijkt me, een andere manier van uiten. met een beetje goede wil zie ik niets verkeerds. we vertalen verlangen maar gewoon met willen, tenzij die moeder een taalgevoelig wonder is.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 20:29
Tiño
Tiño is offline
ja oke, sommige ouders overdrijven ook wel hoor.

Mensen die hun ouders met U aan moeten spreken en geen normaal volwassen gesprek mogen/kunnen voeren , echt dat kan ik me dus gewoon niet voorstellen.
Oud 05-01-2007, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Hug_The_Hippo schreef op 04-01-2007 @ 16:45 :
Ik WEET dat er totaal geen perverse gedachte achter zit bij die moeder, en dat het zo dus ook totaal niet bedoeld is. Alleen vind ik wel dat er een grens is met op welke manier je wel en niet tegen je zoon kan praten.
Ze doet gewoon vaker zo, en dat vind ik echt ontzettend vreemd.

Ik heb niets tegen een close band met je moeder, niets tegen knuffels met je moeder, heel normaal. Maar de TOON die erachter ligt, hoe zij dingen formuleert als ze lieve dingen tegen haar zoons wilt zeggen, zijn mij vaak gewoon TE raar. Niets pervers, maar toch gewoon niet juist, ze KLINKEN pervers, hoe onbedoeld ook. EN ook al was het smsje meer als grapje bedoeld, het is naar mijn idee gewoon niet bepaald een grapje dat je naar je zoon maakt.

Het smsje was naar mijn telefoon gestuurd voor hem, vandaar dat ik het te lezen kreeg.
Kortom je bent zelf zo geschift als een deur.
Als je toch weet dat er niets achter zit, dan valt er toch helemaal niets op te merken aan die toon, die normaal is. Doe niet zo wereldvreemd.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 02:32
Magican
Magican is offline
Citaat:
Lafjuh schreef op 05-01-2007 @ 02:12 :
Als je toch weet dat er niets achter zit, dan valt er toch helemaal niets op te merken aan die toon, die normaal is. Doe niet zo wereldvreemd.
Nou, of die mening nou wel of niet vreemd is valt te betwisten.
Oud 05-01-2007, 10:03
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Tiño schreef op 04-01-2007 @ 21:29 :
Mensen die hun ouders met U aan moeten spreken
Citaat:
en geen normaal volwassen gesprek mogen/kunnen voeren
geen verbanden leggen waar ze niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 11:20
elledc
elledc is offline
Citaat:
Lafjuh schreef op 05-01-2007 @ 02:12 :
Rustig, kunnen we nou ook eens vriendelijk zijn?
Zij stelt zich vragen omtrent de reactie van die moeder.
Als jij dat normaal vindt, is dat jouw zaak maar het is geen reden om haar daarom af te zeiken.

Laatst gewijzigd op 05-01-2007 om 12:18.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 22:13
Luna
Luna is offline
^dat dacht ik ook meteen.
moederskindje.
Oud 05-01-2007, 22:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Mijn moeder stuurt me niet zulke berichtjes, maar ik vind jullie reacties tóch overdreven.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 23:25
Luna
Luna is offline
tnx for sharing.
Oud 05-01-2007, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Hug_The_Hippo schreef op 05-01-2007 @ 23:06 :
Voel je je aangevallen? Zegt jouw mama ook altijd dat ze naar een zoen van je verlangt?
Nee hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten