Oud 11-10-2005, 09:35
Quasi
Quasi is offline
Ik heb afgelopen weekend in mijn auto een radi, boxxen en een versterker ingebouwd, en nu brandt iedere keer de zekering in de versterker kabel door die bij de accu zit. Dit duidt volgens mij op kortsluiting toch?

Mijn vraag is waar hji dan kortsluiting kan maken. Naar mijn gevoel heb ik alles goed aagesloten.
Oud 11-10-2005, 11:02
Verwijderd
heb je alles wel goed aangesloten op de accu?
als in, plus en min enzo?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 11:49
Verwijderd
Heb je er rekening mee gehouden sommige versterkers (met name met wat meer vermogen) er heel slecht tegenkunnen als je de aarding laat lopen via het chassis van de auto?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 21:48
Quasi
Quasi is offline
nee... eigenlijk niet, maar ik begin nou te denken dat het aan mijn versterker ligt. Ik heb er vandaag een andere op aangesloten en toen deed hij het wel. En alle kabels waren goed aangesloten. Het is misschien wel een idee om de min van de versterker rechtstreeks op de accu te leggen en niet via het chassis. Als dit ook niet werkt, dan verklaar ik de versterker officieel dood...
Oud 29-12-2006, 16:11
fle
fle is offline
Kortsluiting kan altijd, als je 100% zeker weet dat alles goed is aangesloten, dan niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten