Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat jij geeft zijn eigenlijk geen argumenten. Je werkt je stelling uit, is deze niet wat te specifiek gekozen? Je kunt misschien beter iets nemen als: het moet de politie makkelijker worden gemaakt om diefstal tegen te gaan. Dan kun je de verschillende manieren noemen waarop dit zou kunnen gebeuren. En je kunt de nadelen noemen en uitleggen waarom de voordelen zwaarder wegen dan de nadelen. Maak je inleiding niet al te lang, doe liever iets extra's als het laten zien van grafieken, tabellen enzovoort over diefstallen. Je kunt bronnen zoeken waarin informatie over dit onderwerp staat en zonodig kun je hieruit citeren. Zoals je ziet zijn er een hele hoop dingen die je zou kunnen vertellen. Als je niets meer weet, probeer dan nog iets creatiefs of origineels te bedenken of leg uit hoe je te werk bent gegaan (bijvoorbeeld dat je hebt geprobeerd de zaak van zoveel mogelijk verschillende kanten te bekijken).
|
Ik Heb binnenkort ook een spreekbeurt maar ik weet niet waarover ik kan doen ? Moet een DIER OF ORGANISIZATIE
Heb je iets ..? Stuur naar me mail muhammed1_70@hotmail.com |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Op zoek naar jongere die een spreekbeurt over WO2 houdt Lottek | 1 | 18-02-2014 15:00 | |
Algemene schoolzaken |
Spreekbeurten gevraagd philoc | 1 | 11-02-2010 19:00 | |
Algemene schoolzaken |
Heb jij een spreekbeurt gemaakt? daan012 | 2 | 10-01-2009 16:26 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
spreekbeurt bert visscher sarita | 1 | 07-12-2004 21:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
spreekbeurt over islam THC1 | 48 | 21-11-2004 23:09 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits spreekbeurt !!!!!!!!!!!!DRINGEND!!!!!!!!!!! BananaSplit | 2 | 12-03-2004 15:12 |