Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
oke leuke meningen hoor,maar ik vind dat te veel mensen een vooroordeel over top 40 muziek hebben.
O,het staat in de top40.....KUTMUZIEK!.... Dat is onzin,oke er staat wel veel shit in de top 40,maar dit nummer kan je ook gewoon slecht vinden om de tekst of de muziek soort. Maar in de t40 staan ook veel verschillende soorten muziek(ook al word ie geregeerd door de Britney's en de Boybands). En ik vind het persoonlijk een goed nummer omdat ze de waarheid eens zegt over al die (o zo rijke)ghetto mannetjes die rappen,en die 20 naakte wijven door hun scherm laten dansen en over sex en over hoe veel geld en bling bling ze wel niet hebben,sorry maar dat wordt nu echt een beetje TE veel (vind ik) En ze heeft gewoon gelijk in dat al die rappers WEL over sex rappen (met 20 vrouwen) en NIET over Aids enzo,en dan willen al die kleine jongetjes ook zo worden enzo... En dat heeft dus ff nix met de top40 te maken oke..... Dat was het wel weer...... |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Sitecheck] Charmed Apomes | 19 | 16-05-2002 16:38 |