Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, eens, maar zoals al gezegd is; meisjes onderling letten ook meer op elkaars uiterlijk, bekritiseren de ander meer, terwijl jongens over elkaar niet zo kritisch zijn, maar wel weer over meisjes. Maar wat dan ook nog gezegd moet worden; meisjes maken ook meer gebruik van hun uiterlijk denk ik, inderdaad doordat ze er meer aandacht aan besteden, en daardoor degene die dat niet doen euhmz.. *zoekt goede woorden* minder positief naar voren laten komen, ofzo. :/
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dat is zeker waar!
klein voorbeeldje.. Wij moesten vandaag ons rapport ophalen voor school.. veel jongens gingen eerst werken en daarna naar school.. dus veel jongens in hun tuinkleren en groene handen, haar niet gedaan enz naar school.. Er wordt niet echt raar van opgekeken enzo.. maar als meisjes het doen! Dan is het niet normaal meer... |
![]() |
|
eens
en niet zozeer door jongens, maar meiden worden onderling door meiden onwijs veel beoordeeld op hun uitelijk. met jongens is dat volgens mij veel minder. Verder vind ik dat mannen vrouwen net zoveel beoordelen of hun uiterlijk dan andersom.
|
ik denk dat er door jongens veel in het openbaar wordt gepraat over meisjes, terwijl meisjes het meer in een klein groepje hebben over het uiterlijk van jongens, dus ik ben het niet met deze stelling eens. Er wordt even veel gekeken naar het uiterlijk van jongens en van meisjes
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pff dit is toch echt bullshit.. Als ik om me heen kijk dan zijn meisjes minstens net zo erg. Die gaan bijna allemaal voor de knapste jongen. En hoeveel meisjes zijn er niet fan van jongensbands (backstreet boys, westlife enzo) ? Meer als dat er jongens fan zijn van bijvoorbeeld een britney spears of een christina aguilera.. |
![]() |
|
het valt me wel op dat meisjes heel kritisch op elkaar zijn en soms ook te erg vind ik
met jongens is dat wat minder maar het gebeurt wel, maar als meisje wordt je door andere meisjes denk ik sneller geaccepteerd als je er 'leuk' uitziet maar meisjes beoordelen jongens ook weer kritisch op hun uiterlijk of heb ik dat fout? Rat
|
![]() |
Als je het heel algemeen stelt
Een missverkiezing, dus zeg maar echt die officiele, waarbij je miss nederland en miss universe enzo wordt, ik weet niet, maar volgens mij is er alleen een "miss"-verkiezing, en geen "mister"-verkiezing. Als ie er wel is, dan is het heel erg onbekend, want ik heb nog nooit van een mister universe gehoord. Dat zegt al genoeg vind ik. Waar ook nog bijkomt dat meisjes erom bekend staan om het leuk te vinden om ervoor te zorgen dat ze er mooi uitzien. Daar zal het ook mee te maken hebben.
||
Citaat:
er is een hevig gebrek aan mooie mannen.. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Jeugd reine claude | 194 | 06-08-2006 11:20 | |