Oud 07-05-2007, 11:17
Zeisternaarrr
Zeisternaarrr is offline
ey heb een vraagje,
bestaat er een middeltje dat je concetratie verhoogt ofzo?
zoals visolie en werkt het echt?
alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 11:35
Encrypted
Encrypted is offline
Ik neem nu al een paar maanden visolie-capsules, om een andere reden dan concentratie. Maar ik heb in ieder geval niet een verhoging in concentratie gemerkt. Misschien omdat ik er niet op heb gelet, en misschien omdat ik eigenlijk nooit problemen heb gehad met concentratie.
Oud 07-05-2007, 11:56
Poepkind
Poepkind is offline
niet echt, behalve dingen die caffeine bevatten waardoor je meer energie hebt, en je daardoor ook beter kan consentreren.
Goed slapen en eten is het beste.
Oud 07-05-2007, 12:35
Verwijderd
Mediteren, goed slapen, goed eten. Omega-3 heeft idd een positief effect op de hersenfunctie op lange termijn. Cafeďnepillen werken best goed, mits je niet overdoseert want dan gaat alles langs je heen. Koffie werkt dus ook, net als al die energiedrankjes. Ephedra werkt ook heel goed, maar neem sowieso een flesje water mee naar je examen dan, want je krijgt gegarandeerd dorst.
Als je dorst hebt dan werkt een flinke slok water overigens ook. je denkvermogen neemt met 10% toe. Als je constant kauwgom kauwt dan neemt je concentratievermogen ook toe.

Ik zou sowieso gewoon goed leren voordat je aan een examen begint en vermijdt alle andere vormen van stress. Een flink potje seks vlak voor een examen heeft trouwens ook een positief effect op je resultaten .
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 09:59
Zeisternaarrr
Zeisternaarrr is offline
Oke bedankt voor de info!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 13:08
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
sjek schreef op 07-05-2007 @ 13:35 :
*knip*
Ik zou sowieso gewoon goed leren voordat je aan een examen begint en vermijdt alle andere vormen van stress. Een flink potje seks vlak voor een examen heeft trouwens ook een positief effect op je resultaten .
Ghehe dat hoorde ik ook xD Is wel een leuke bezigheid ook zit je niet zo te wachten tot je naar school moet
Oud 08-05-2007, 13:14
Verwijderd
Ik geloof dat er een tijdje geleden een proef op een school in Engeland gedaan is, waarbij sommige kinderen omega3-visolie-capsules kregen en andere kinderen een placebo. De kinderen die de visolie-capsules kregen, konden zich beter concentreren en haalden - vooral voor rekenen - hogere cijfers dan de kinderen die de nep-capsule kregen. 't Geheugen werkte volgens mij ook beter; ze konden dingen dus beter onthouden.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 15:53
Verwijderd
Geen idee of daar echt middeltjes voor zijn. Het enige wat ik op de middelbare school wel gekregen heb waren een soort meditatie/lichaamshouding oefeningen op papier. Dat zou rustgevend werken waardoor ik me beter zou kunnen concentreren. Alleen het werkte niet zo bij mij.

Water drinken, seksen, fatsoenlijk slapen en eten werkt uiteraard ook.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten