![]() |
Verwijderd
Chasin' schreef op 09-04-2007 @ 15:45 :
Ey, Vele mensen willen vaak hun ex terug. Ze hebben iets fout gedaan waardoor het is uitgegaan en hebben daar achteraf flinke spijt van. Ze willen de tijd weer terug die ze met dat meisje/jongen hadden. Ik wil wel eens weten
![]() ![]() ![]() Dit heeft uiteindelijk twee weken geduurd. Daarna hebben we het weer uitgemaakt. Ik had me al teveel afgesloten, want ik wilde niet weer teleurgesteld en gekwetst worden. Ik vond het moeilijk om me weer helemaal open te stellen en twijfelde heel veel. En ook hier heb je volgens mij niets aan. |
![]() |
Loontjuh schreef op 09-04-2007 @ 18:12 :
Ach, in het begin wilde ik hem terug, toen niet meer. Na veel geklooi zei ik tegen hem dat ik dat niet meer wilde. Ik wilde geen seks of zoenen meer. Dat werd 'bezegeld' met seks en daarna was het klaar ![]() Dit heeft uiteindelijk twee weken geduurd. Daarna hebben we het weer uitgemaakt. Ik had me al teveel afgesloten, want ik wilde niet weer teleurgesteld en gekwetst worden. Ik vond het moeilijk om me weer helemaal open te stellen en twijfelde heel veel. En ook hier heb je volgens mij niets aan. ![]() |
![]() |
Verwijderd
Chasin' schreef op 09-04-2007 @ 21:41 :
maar je hebt de boodschap dus goed begrepen die ik wilde bereiken met dit topic ![]() ![]() |
![]() |
Loontjuh schreef op 09-04-2007 @ 22:36 :
Dat geen enkele situatie en relatie gelijk is en dat je dus niks hebt aan al die andere verhalen? ![]() |
![]() |
Verwijderd
Thee Muts schreef op 09-04-2007 @ 23:15 :
Nadat hij het voor de eerste keer uitgemaakt had, hebben we een hele tijd wat gerommeld waarbij het half aan was ofzo. Het was gewoon vaag. Hij maakte het uit, ik wilde hem niet kwijt en stelde voor 'vrienden te blijven', we bleven elkaar wekelijks zien, belandde steeds in bed en hadden het verder gewoon gezellig. Eigenlijk was er weinig veranderd, behalve dan dat we het geen relatie meer noemde en het voor de omgeving wel gewoon uit was. Vond jouw (ex)-vriend dat ook, of hoe zat dat? |
![]() |
Verwijderd
Stefenootje schreef op 10-04-2007 @ 11:50 :
In deze situatie zit ik nu PRECIES! Maar het vage is dus dat hij wel heel duidelijk zegt dat het wat hem betreft niet weer aangaat enzo, en dat het voor hem echt uit is. Ik snap er dus niks van. Vond jouw (ex)-vriend dat ook, of hoe zat dat? |
![]() |
STP schreef op 10-04-2007 @ 11:58 :
Ik geloof niet in succesvolle herkansing van relaties. Tenminste als je de omstandigheden kunt veranderen en/of accepteren, dan is er wel een betere kans van slagen, denk ik. |
![]() |
*Juliah* schreef op 10-04-2007 @ 12:12 :
Ik denk dat wel op zich wél kan, als het bijvoorbeeld aan de omstandigheden heeft gelegen dat het uit is gegaan en het niet ligt aan het verdwijnen van de gevoelens. Tenminste als je de omstandigheden kunt veranderen en/of accepteren, dan is er wel een betere kans van slagen, denk ik. ![]()
- Hoelang het uit is geweest - Hoelang jullie erover gedaan hebben voordat het weer goed was - Hoe het nu gaat tussen jullie Niet, het was niet hetzelfde Ze heeft nu verkering met een goede vriend van me en ze is superlelijk geworden, waardoor ik haar zo min mogelijk spreek. Komt ook omdat ze een irritante persoonlijkheid heeft.
Jones
stout! schreef op 10-04-2007 @ 12:23 :
Inderdaad, daar ben ik op het moment het levende bewijs van. En we zijn zeer succesvol ![]() |
![]() |
Verwijderd
stout! schreef op 10-04-2007 @ 12:23 :
Inderdaad, daar ben ik op het moment het levende bewijs van. En we zijn zeer succesvol ![]() |
![]() |
Ga bij dr langs en vertel r wat je hierboven zegt
![]()
Verwijderd
- Een.. dikke 1.5 jaar. - Niet zolang. We gingen niet met ruzie uit elkaar. - Het is weer uit, wegens onoverkomelijke verschillen. |
![]() |
Ey, Vele mensen willen vaak hun ex terug. Ze hebben iets fout gedaan waardoor het is uitgegaan en hebben daar achteraf flinke spijt van. Ze willen de tijd weer terug die ze met dat meisje/jongen hadden. Ik wil wel eens weten
![]() ![]() 2. Een ochtend. 3. Na twee weken waren we weer uit elkaar ![]() |
![]() |
Jones
gurl19 schreef op 11-04-2007 @ 14:45 :
Merk wel dat het bij de meeste mensen maar tijdelijk weer aan is. Ik zit in de omgekeerde situatie. Hij heeft het uitgemaakt, en hij wil me terug. Maar ik denk niet dat het gaat gebeuren. Overigens is het logisch dat er wel wat veranderd moet zijn in de tussentijd anders loop je natuurlijk (samen met je ex) weer tegen precies dezelfde dingen aan als de eerste keer. |
![]() |
Na een half jaar waarin het twee keer uit is geweest zijn we nu al weer meer dan twee jaar gelukkig samen. Het is niet altijd even makkelijk geweest, maar wel mogelijk dus.
|
![]() |
bingomassacre schreef op 11-04-2007 @ 17:55 :
Na een half jaar waarin het twee keer uit is geweest zijn we nu al weer meer dan twee jaar gelukkig samen. Het is niet altijd even makkelijk geweest, maar wel mogelijk dus. |
![]() |
Stefenootje schreef op 10-04-2007 @ 11:50 :
In deze situatie zit ik nu PRECIES! Maar het vage is dus dat hij wel heel duidelijk zegt dat het wat hem betreft niet weer aangaat enzo, en dat het voor hem echt uit is. Ik snap er dus niks van. Vond jouw (ex)-vriend dat ook, of hoe zat dat?
Chasin' schreef op 10-04-2007 @ 14:43 :
naja kijk ik zit in de volgende situatie.. tis inmiddels 4 maanden uit me vriendin. En ik heb haar nu al 2 maanden niet gezien, en bijna 1 maand al niet meer gesproken. Dit komt mede doordat we het beide druk hebben en ik dacht haar hierdoor ook te gaan vergeten. Maar dat blijkt dus omgekeerd te hebben gewerkt. Het is afgelopen jaar mede uitgegaan, doordat een meisje mij leuk ging vinden. Ik voelde niks voor haar, maar mijn ex dacht hier anders over. We hebben een paar woordenwisselinkjes dan ook gehad. En uiteindelijk na veel zeuren van mij en na dat meisje steeds af te wijzen en te zeggen dat ze moest stoppen, is 't eindelijk gelukt dat ze mij met rust liet. Dit was een groot probleem geworden, en door alle kleine dingetjes erom heen erbij, werd het allemaal voor haar (ex) teveel en is het uitgegaan. Ik kan mijn ex maar niet vergeten, heb vanalles geprobeerd (o.a. door dat lange tijd geen contact). Mijn ex wilt zich niet meer zo ongelukkig voelen, maar in mijn ogen kan het nu veel en veel beter gaan, want we zijn nu van dat ene meisje verlost waar toen deels problemen door onstonden. Weten jullie een manier wat ik kan doen? Haar vergeten is geen optie. Ze betekent heel erg veel voor me ![]() En denk hier eens over na: Ze wil de jongen die ze leuk vind toch niet kwijt raken aan die bimbo? Dus wat doet dit meisje dat jou leuk vind.. Ze maakt het uit! Ze geeft je vrij zodat dat andere meisje je zonder enig probleem kan pakken! Daarnaast is haar interesse in jou werkelijk opzienbarend. Ze heeft je al twee maanden niet gezien.. en dat zou dan komen doordat jullie het beide erg druk hebben. Je moet jezelf niet voor de gek houden want dat maakt de zaken alleen maar slepender en pijnlijker.. Of jij het druk hebt doet er niet toe, want jij zou zonder aarzelen in een lekke schuit de oceaan overroeien om dit meisje te zien. Als zij jou leuk vond en wilde kijken of je 'veranderd' was maakte ze ook tijd in haar 'drukke' schema. Maar helaas. Laatst gewijzigd op 11-04-2007 om 21:22. |
![]() |
Verwijderd
![]() ![]()
|
![]() |
Liefde is geen theorie, dus ik zou zeggen... volg je hart. Wat maakt het uit hoe een ander zijn of haar ex heeft teruggekregen?
|
![]() |
Verwijderd
elledc schreef op 12-04-2007 @ 15:15 :
Liefde is geen theorie |
![]() |
niet, ik hoef m niet meer
|
![]() |
RainDrops schreef op 11-04-2007 @ 15:37 :
Hij heeft mij terug gekregen. Het was al 8 maanden uit, toen het weer goed kwam. We zijn een soortvan opnieuw begonnen. Weer wat drinken, hoe gaat het nu- gesprekjes. Toen kwamen we erachter dat het wel goed was weer.
Verwijderd
RainDrops schreef op 15-04-2007 @ 12:46 :
Toch maar niet! Hij is het niet waard meer. in een tijdsspanne van 4 dagen.... ![]() |
![]() |
Jones
Mephostophilis schreef op 12-04-2007 @ 19:55 :
Hoe kom je daarbij? Liefde is toch net zo goed een natuurverschijnsel als zwaartekracht of supergeleiding dat is? |
![]() |
Jones schreef op 15-04-2007 @ 15:05 :
Alsof er achter elk natuurverschijnsel een theorie schuilgaat.
Verwijderd
Jones schreef op 15-04-2007 @ 15:05 :
Alsof er achter elk natuurverschijnsel een theorie schuilgaat. |
![]() |
RainDrops schreef op 15-04-2007 @ 12:46 :
Toch maar niet! Hij is het niet waard meer. |
![]() |
Chasin' schreef op 15-04-2007 @ 15:31 :
Oke de volgende vraag die nu gaat heersen in dit topic: Was het al die tijd toen het uit was al zeker/duidelijk dat het weer goed kwam tussen jullie? (evt. klein verhaaltje erbij van hoe jullie band was in de tijd dat het uit was) en hoelang is het uitgeweest? ![]()