Oud 26-04-2002, 14:20
Verwijderd
M'n vriendin wil volgende week zelfmoord plegen !!! Niet cool
Ik heb alles al geprbeerd

Citaat:
Nicolette (m'n vriendin) zegt

ik zie eruit als een lijk
ik kan neit eten
ik haat mezelf
anderen haten me
ik kan niet meer
het spijt me! egt waar... ik hou van je.. maar ik zie je al zo weinig.. en ik voel me zooooo kut

BAZZ: ja maar zelfmoord is GEEN oplossing!!
Ik weet het echt allemaal niet meer hoor. Ze zegt al helemaal hoe en waar en wanneer. En ik kan er niks aan doen want ik ben er dan niet!!!

Help me ofzow
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2002, 14:26
Verwijderd
Ik weet niet waar je heen bent, maar daar ga je dan dus maar mooi niet heen. Kom nou, wat is er nou belangrijker...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Ik weet niet waar je heen bent, maar daar ga je dan dus maar mooi niet heen. Kom nou, wat is er nou belangrijker...
snap ik
ik ga het ook opgeven voor d'r
pech voor m'n ouders. Maar ik heb geen geld
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 14:57
Verwijderd
SERIEUS probleem...
Ik KAN niet naar d'r toe. Want ik heb nergens om te slapen
Ik KAN wel buiten slapen... maar moet ik wel goed adres vinden
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 15:06
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Goed met er praten ligt haar ouders in.
Ga lekker naar der toe praat veel met haar.
Ga leuke dingen met haar doen zorg dat ze in gaat zien dat zelfmoord niet goed is.
Zeg haar dat ze zo alleen maar meer mensen pijn doet en wilt ze dat? Lijkt mij niet.
Veel met haar praten. Als je iemand zich niet lekker voelt en niet lekker in zijn of haar vel zit willen ze juist iemand hebben die lekker naar ze luistert ookal zeggen ze vaak dat dat niet zo is..,

Sterkte hou ons op de hoogte
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 15:37
Verwijderd
ik heb ook een probleem met zo'n soort probleem, het beste is praten en steunen alleen zij wil spijtig genoeg niet praten
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:49
Verwijderd
Als ze ech van je houdt, doet ze het niet.. echt niet bas..

Ik ken het probleem een beetje, beetje erg trouwens, maar ze doet het niet.. je hoeft er eigenlijk niet bang voor te zijn..

En ik klink nu heel onverschillig, want natuurlijk weet ik dat het gigantisch klote voor je is. En ook voor haar want ze zal zich niet prettig voelen nu..

Maar aan de dingen die ze zegt kun je het al zien. Ze haat zichzelf, anderen haten haar (..) .. Dit is een meestal een moment-opname.. Dit draait weer bij.

En ze zegt zelf dat ze van je houdt, en dat ze je te weinig ziet. Als je haar zou zeggen dat je naar der toe komt, zal ze dat bovenaan haar lijstje plaatsen..

Geloof me, ik kan me wel voorstellen wat ze voelt.. Ze heeft gewoon iemand nodig die van der houdt..

kweenie hoor.. het lijkt me heel erg onwaarschijnlijk dat ze het echt doet hoor..

Naja ik weet het ook niet
Ik vind het kut voor je.. en voor haar..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 19:20
Verwijderd
Voorlopig heb ik het idee uit 'r hoofd kunnen praten
Maar spant er nog wel om Dus ik hoop op het beste. En ik ga morgen wel buiten slapen voor d'r MOET gewoon, kan niet anders
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 21:08
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Bazz schreef:
Voorlopig heb ik het idee uit 'r hoofd kunnen praten
Maar spant er nog wel om Dus ik hoop op het beste. En ik ga morgen wel buiten slapen voor d'r MOET gewoon, kan niet anders
Lieve vriend heeft ze, she should be so lucky...
Good luck iig!

xs Juul
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:08
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef:

Lieve vriend heeft ze, she should be so lucky...
Good luck iig!

xs Juul

Thx voor je sweete reactie.
En andere reacties ook bedankt. Ik hou jullie nog wel op de hoogt overmorgen ofzow
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 21:37
Rio
Rio is offline
Citaat:
Bazz schreef:
M'n vriendin wil volgende week zelfmoord plegen !!! Niet cool
Ik heb alles al geprbeerd

Ik weet het echt allemaal niet meer hoor. Ze zegt al helemaal hoe en waar en wanneer. En ik kan er niks aan doen want ik ben er dan niet!!!

Help me ofzow
Lieve Bazz, ik kan goed begrijpen dat je je zorgen maakt om je vriendin... maar ik heb het gevoel dat ze ook om aandacht vraagt... want weetje als ze het echt wou doen dan had ze het allang gedaan ... (klinkt heel cru)want mensen die het echt willen doen die gaan het niet aan anderen vertellen.. ze houden het geheim en niemand hoeft het te weten... want ze denken immers dat niemand om hen bekommert?? ze hebben de angst om het mensen te vertellen.... en de mensen die het vertellen hebben alleen een groot tekort aan aandacht .... en ik weet dat ik hierbij heel erg moet uitkijken wat ik zeg, want het kan ook ernstig zijn.. het is in ieder geval een teken dat je vriendin niet lekker in de vel zit en graag van haar gevoel afwil probeer haar zo goed mogelijk met haar te praten.... zoek desnoods hulp...

liefs, Rio
Oud 28-04-2002, 21:44
Verwijderd
dat ze van te voren precies vertelt hoe en waar enzow is volgens mij een noodkreet, als ze het echt zou willen zou ze ut namelijk sneaky doen omdat anders iemand haar zou kunnen ´redden´

Maar mocht het nu wel gebeuren, ze zal het je dan niet in dank afnemen, maar als je weer tijd en alles weet, ligt dan de politie in, zodat ze gered wordt..

Als het idee niet uit dr hoofd te praten valt kun je ook de crisisdienst van het riagg ofzow bellen, met dr ouders praten, familie, huisarts.. ze zal het je ms niet vergeven als ze het echt serieus meent, maar je houdt van haar en wil haar niet kwijt en moet dat dan maar riskeren denk ik..

sterkte iiG!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 21:57
Verwijderd
mjah, helaas heb ik het uit haar hoofd kunnen praten ... beetje heel late reactie enzo Maar TOEN was ik blij dat ik het uit haar hoofd had gepraat, maar dan gaat ze opeens met iemand anders in bed springen... hmmz
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 22:09
moenbase
moenbase is offline
tja, dan moet je hetzelf maar even doen he, heb je de galg al uit de kast gehaald?
Oud 30-07-2002, 22:09
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
tja, dan moet je hetzelf maar even doen he, heb je de galg al uit de kast gehaald?
hoe weet jij dat
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 22:44
Lindansje
Lindansje is offline
jezus dat doelloze ge-up van jou...
Oud 30-07-2002, 22:50
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Rio schreef:

want mensen die het echt willen doen die gaan het niet aan anderen vertellen..

liefs, Rio
Ik heb bij psychologie geleerd dat dit een heel gevaarlijk misverstand is. Van de mensen die zelfmoord hebben gepleegd heeft 80% dit van tevoren aangekondigd. Hiermee wil ik zeggen dat het dus zeker niet waar is dat mensen die zelfmoord plegen het niet van tevoren zeggen. Je moet zoiets altijd serieus nemen, altijd.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 22:55
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Bazz schreef:

hoe weet jij dat
Kan me wel indenken wat je ongeveer voelt
Oud 31-07-2002, 11:17
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
lekker bijdehand van der
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 12:08
Stoetel
Stoetel is offline
Citaat:
Bazz schreef:
mjah, helaas heb ik het uit haar hoofd kunnen praten ... beetje heel late reactie enzo Maar TOEN was ik blij dat ik het uit haar hoofd had gepraat, maar dan gaat ze opeens met iemand anders in bed springen... hmmz
Echt smerig van haar.. en dan te geloven dat jij zoveel moeite voor haar hebt gedaan. *knuf*
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 13:53
Kirk22
Kirk22 is offline
zeggen dat je haar dumpt als ze het echt doet. Als ze vreemt gaat zowiezo.
misschien is ze wel niet helemaal goed bij haar hoofd?
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten