Advertentie | |
|
![]() |
|
Goed met er praten ligt haar ouders in.
Ga lekker naar der toe praat veel met haar. Ga leuke dingen met haar doen zorg dat ze in gaat zien dat zelfmoord niet goed is. Zeg haar dat ze zo alleen maar meer mensen pijn doet en wilt ze dat? Lijkt mij niet. Veel met haar praten. Als je iemand zich niet lekker voelt en niet lekker in zijn of haar vel zit willen ze juist iemand hebben die lekker naar ze luistert ookal zeggen ze vaak dat dat niet zo is.., Sterkte hou ons op de hoogte |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ze ech van je houdt, doet ze het niet.. echt niet bas..
Ik ken het probleem een beetje, beetje erg trouwens, maar ze doet het niet.. je hoeft er eigenlijk niet bang voor te zijn.. En ik klink nu heel onverschillig, want natuurlijk weet ik dat het gigantisch klote voor je is. En ook voor haar want ze zal zich niet prettig voelen nu.. Maar aan de dingen die ze zegt kun je het al zien. Ze haat zichzelf, anderen haten haar (..) .. Dit is een meestal een moment-opname.. Dit draait weer bij. En ze zegt zelf dat ze van je houdt, en dat ze je te weinig ziet. Als je haar zou zeggen dat je naar der toe komt, zal ze dat bovenaan haar lijstje plaatsen.. Geloof me, ik kan me wel voorstellen wat ze voelt.. Ze heeft gewoon iemand nodig die van der houdt.. kweenie hoor.. het lijkt me heel erg onwaarschijnlijk dat ze het echt doet hoor.. Naja ik weet het ook niet ![]() Ik vind het kut voor je.. en voor haar.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
liefs, Rio
|
Verwijderd
|
dat ze van te voren precies vertelt hoe en waar enzow is volgens mij een noodkreet, als ze het echt zou willen zou ze ut namelijk sneaky doen omdat anders iemand haar zou kunnen ´redden´
Maar mocht het nu wel gebeuren, ze zal het je dan niet in dank afnemen, maar als je weer tijd en alles weet, ligt dan de politie in, zodat ze gered wordt.. Als het idee niet uit dr hoofd te praten valt kun je ook de crisisdienst van het riagg ofzow bellen, met dr ouders praten, familie, huisarts.. ze zal het je ms niet vergeven als ze het echt serieus meent, maar je houdt van haar en wil haar niet kwijt en moet dat dan maar riskeren denk ik.. sterkte iiG! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|