Oud 10-08-2007, 13:32
Verwijderd
ik ben nu al eeuwen bezig om een dvd te downloaden. ik download met ongeveer 15 kb snelheid. weet iemand hoe ik dit goed kan instellen. ik gebruik bitlord, maar volgens mij ligt het niet aan welke poort ik daar moet instellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2007, 13:37
TopDrop
TopDrop is offline
Is het alleen bij die download? Bittorrent is wel een peer to peer netwerk, dus je bent afhankelijk van andere mensen. Als er maar heel weinig mensen aan jou uploaden gaat het langzaam ja. En weet je zeker dat je die port hebt ingesteld? Is die download nu 'groen'? Heb je problemen met andere downloads?
Oud 10-08-2007, 14:01
Verwijderd
ja, het is altijd al zo wat ik ook in stel (of wat ik ook download)
ze zijn groen zoals je ziet:

op www.albumbase.com download ik ook wel eens wat, maar dat gaat wel sneller.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 14:28
Verwijderd
www.utorrent.com

Neem die, is al beter.

Maar je hebt weinig seeders dus dan gaat het altijd wel wat lanzaam..
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 14:43
Verwijderd
maar dan heb ik al eeuwen geen seeders ik zal die is downloaden, bedankt
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 14:47
Verwijderd
hmm.. is even snel
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 14:51
Verwijderd
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 10-08-2007 @ 15:47 :
hmm.. is even snel
Ja, het zal niet veel sneller gaan maar is wel beter programma.
Maar met weinig seeders he je weinig uploaders..
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 15:07
Verwijderd
ja, maar volgens mij is het niet normaal dat ik dat altijd heb daar gaat het mij om
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 22:08
Verwijderd
Je zou nog even kunnen proberen of de poort die bittorrent bij jou gebruikt wel openstaat en bereikbaar is (even googlen, op dit forum zoeken of in de handleiding van utorrent kijken). Maar waarschijnlijker kies je gewoon torrents die niet zo populair of al verouderd zijn en die worden vaak nog maar door heel weinig mensen onderhouden, met als gevolg een nogal lage downloadsnelheid.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 08:24
Verwijderd
hmm oke, iemand zei ook omdat het komt omdat het via een router gaat.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 08:46
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 11-08-2007 @ 09:24 :
hmm oke, iemand zei ook omdat het komt omdat het via een router gaat.
Ja, daar heb je juist die port voor. Om inkomende verbindingen naar je computer te loodsen, open je een port in je router naar jouw computer. Downloads gaan daarna over het algemeen een stuk sneller.
Oud 11-08-2007, 09:07
freyk
freyk is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 10-08-2007 @ 14:32 :
maar volgens mij ligt het niet aan welke poort ik daar moet instellen.
Ik hoop wel dat je deze poorten open hebt staan in je firewall/router, want het blokkeert wat download/upload snelheid.

Maar meestal ligt het downloadsnelheid puur aan de mensen die het uploaden.
Oud 18-08-2007, 21:01
slijkz0r
slijkz0r is offline
jonges toch...

p2p is onzin... ligt ook niet aan je internet...

is gewoon de gene die het upload die lage snelheid heeft of 1 iemand heeft em en upload het met zn kleine modem lijntje... wie weet... als je nou is van http (rapidshare bv.) of ftp download zie je dat je gewoon volle snelheid haalt.

Nutteloos topic naar mijn mening
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 21:04
Koning
Koning is offline
Citaat:
slijkz0r schreef op 18-08-2007 @ 22:01 :
jonges toch...

p2p is onzin... ligt ook niet aan je internet...

is gewoon de gene die het upload die lage snelheid heeft of 1 iemand heeft em en upload het met zn kleine modem lijntje... wie weet... als je nou is van http (rapidshare bv.) of ftp download zie je dat je gewoon volle snelheid haalt.

Nutteloos topic naar mijn mening
Ja mooi domme reply dit gezien een niet geforwardde port bij een snelle torrent alsnog voor lage snelheden kan zorgen. Als je hersenloos wilt zeiken doe je dat maar ergens anders.
Oud 18-08-2007, 21:18
slijkz0r
slijkz0r is offline
Citaat:
Koning schreef op 18-08-2007 @ 22:04 :
Ja mooi domme reply dit gezien een niet geforwardde port bij een snelle torrent alsnog voor lage snelheden kan zorgen. Als je hersenloos wilt zeiken doe je dat maar ergens anders.
ach man... als je het over torrents hebt... dan ben je pas hersenloos... echt 2005 man... en het is makkelijk te tracken... als je op 1 manier opgepakt wilt worden voor illigaal downloaden moet je vooral torrent gebruiken
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 21:21
one.
one. is offline
We zien inderdaad dat er in Nederland mensen bij duizenden worden opgepakt doordat ze via torrents downloaden.
Oud 18-08-2007, 21:33
Koning
Koning is offline
Citaat:
slijkz0r schreef op 18-08-2007 @ 22:18 :
ach man... als je het over torrents hebt... dan ben je pas hersenloos... echt 2005 man... en het is makkelijk te tracken... als je op 1 manier opgepakt wilt worden voor illigaal downloaden moet je vooral torrent gebruiken
Nou inderdaad ik zie de busjes al aan komen. Ga alsjeblieft niet zo hersenloos balken gezien de enige arrestaties in het buitenland verricht zijn. En die ook op één hand te tellen zijn.

Maar laat me raden, binnen nu en twee posts ga je het wondere licht van de nieuwsgroepen laten schijnen, ja ja, been there done that. Rot op.
Oud 19-08-2007, 00:12
slijkz0r
slijkz0r is offline
Citaat:
Koning schreef op 18-08-2007 @ 22:33 :
Nou inderdaad ik zie de busjes al aan komen. Ga alsjeblieft niet zo hersenloos balken gezien de enige arrestaties in het buitenland verricht zijn. En die ook op één hand te tellen zijn.

Maar laat me raden, binnen nu en twee posts ga je het wondere licht van de nieuwsgroepen laten schijnen, ja ja, been there done that. Rot op.
*edit* ach nevermind....
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 10:48
Verwijderd
Citaat:
slijkz0r schreef op 18-08-2007 @ 22:18 :
Dat is iedere andere manier ook.. dataretentiewet.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 02:49
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
kijk ook even of hje wel files seed. Als je niet seed down je soms ook langzamer for some reason
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten