Oud 29-04-2003, 07:02
Verwijderd
En waarom?

Zou je graag eens een cruise maken: De strak blauwe lucht. Een zee die telkens weer een andere kleur blauw aanneemt. De zachte bries die zorgt dat de temperatuur altijd aangenaam is. In de verte liggen de prachtige zandstranden en palmbomen die zachtjes heen en weer wuiven.

Of ben jij meer iemand voor backpacken? Met bergschoenen en een rugzak door de rimboe lopen op zoek naar een overnachtingsplaats?

Of misschien houd je wel van kamperen: met een tentje op een grasveld, lekker weg regenen.

Of misschien ga je wel voor een heel andere vakantie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2003, 07:10
Faery
Faery is offline
Weekje of vier alleen thuis zijn, alle vrijheid en rust hebben. Beetje feestjes geven, den bierbuik spekken. En na een poosje naar WackenOpenAir gaan. Jup.

(hey ik wil zomer )
Oud 29-04-2003, 07:15
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
In frankrijk aan het strand, het liefst bij de middellandse zee. gewoon op een camping, het liefste een stacaravan, en dan als het kan sochtends en savonds nog in korte broeken en tshirts kunnen lopen

Jah dat vind ik leuk
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 07:17
Verwijderd
Ver weg, warm, gezellig.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 07:18
damaetas
damaetas is offline
euhm. een trektocht in de wilde vrije natuur. niet te heet en kunnen vrij kamperen. samen mat een stuk of 7 vrienden (mag ook minder) en dan langs een heleboel mooie geologische fenomenen want ik ben een freak . graag ook nog vriendelijke lokale bevolking en goede wijn

en dat doe ik dan elke jaar .
Oud 29-04-2003, 09:34
Esmée
Esmée is offline
Ik heb in elk geval een enorme hekel aan kamperen... kan ik echt niet tegen, in zo'n klein kuttentje, al je kleren kwijt, alles smerig, je kunt je niet fatsoenlijk bewegen... om nog maar te zwijgen over die ranzige gezamenlijke wc's, douches e.d., blegghh... Is echt niet aan mij besteed zoiets.
Zoals vorig jaar sneekweek vond ik wel echt een coole vakantie.. maar dan wel voor 'erbij'. Nadeel daarvan was dat ik met zo ongeveer alleen jongens was en dat is na een week toch vrij vermoeiend en irriterend :/ Als we met alle dames zouden gaan zou het nog veel cooler zijn..
Belangrijk voor mij is in elk geval mooi (heet) weer, zwembad cq. strand op kruipafstand, appartementje/hotel en gewoon leuk met vriendinnen of zo.. Met m'n ouders vind ik niet meer echt super, maar ik ga dit jaar nog wel mee.
Oud 29-04-2003, 09:41
Pan Am
Pan Am is offline
Precies, kamperen is Afschuwelijk.... ik moet er niet aan denken...met zo'n pleerol de camping over. Alleen het woord al: camping. Nee.
Ultieme vakantie is toch wel ver weg. Er moet sowieso een strand aanwezig zijn, liefst wit, met palmbomen. Ook 'het achterland' moet de moeite waard zijn. Thailand lijkt me wat dat betreft geweldig. Indonesië ook, maar meer omdat daar nog veel familie woont.
Nou ja, nog 1 week, en dan ben ik steward Dan krijg ik die reisjes gratis en krijg ik er nog voor betaald ook
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 10:16
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Kamperen vind ik juist wel koel! Het mooie ervan is dat je midden in de natuur staat. Ook het primitieve leven eromheen houd ik wel van.
Natuurlijk kan ik ook erg genieten van een luxe hotel waar ik lekker op mn wenken bediend word.
Mijn ideale vakantie zou ergens op een warm eiland met een hoop goede vrienden zijn.

Ik denk dat ik deze zomer die ideale vakantie wel eens zou kunnen gaan realiseren op kreta!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 10:19
Pan Am
Pan Am is offline
Ik dacht dat jouw interesse voor de natuur niet verder ging dan al het rookbare wat Moeder Natuur ons geschonken heeft, Vin?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 10:29
Verwijderd
ik ben gek op kamperen... maar dan niet op zo'n enorm grote camping waar iedereen de hele dag half naakt voor zijn caravan zit... nee, dat vind ik geen kamperen... kamperen is alleen leuk in the middle of no where, met zo weinig mogelijk mensen om je heen... 's ochtends wakker worden van de vogeltjes en de zon die je tent in brandt... heerlijk... zo idylisch... omg... ik klink nu netzo als mijn ouders
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 10:32
heavinly
heavinly is offline
Ik ben sowieso voor een luie vakantie, dus voor mij geen backpacken ofzo. Gewoon op een camping dichtbij het strand -hoewel ik een hotel ook wel leuk vind - en alleen maar bruin worden. maar ik ben vorig jaar naar Italië geweest met school als educatieve reis, waarbij je dus alle culturele dingen gaat bezoeken, en dat vond ik eigenlijk ook wel heel leuk. Ik ga voor een combinatie daarvan, maar als het maar mooi weer is.
(Hm.. *twijfel* wintersport vind ik ook wel weer supergaaf..)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 10:52
soske
soske is offline
Een luxe camping met zwembad,leuke mensen,lekker weer, in Zuid-Frankrijk, mooie stacaravan, prachtig strand met blauwe warme zee.....
Oud 29-04-2003, 11:00
alwaysgood
alwaysgood is offline
een mooi villa-appartement in spanje... met flinke zwembad in de tuin. Heerlijk 's ochtends beetje hardlopen en 's middags heerlijk in de tuin zonnen en relaxen en van het leven genieten.
Oud 29-04-2003, 11:24
NERD
NERD is offline
Twee maanden naar de Alpen met auto, tent, touw en ijzerwaren en dan wel zien waar we terechtkomen. Als het ergens slecht weer is gewoon verkassen en net zolang doorrijden tot het mooi weer is...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 11:24
Verwijderd
Kamperen is leuk voor paar dagen: Werchter ofzo, maar na 4 à 5 dagen heb ik het echt wel gezien met die smerige wcs en koude douches, t is dat er dan ni te nauw wordt gekeken, maar anders...
Nee echte vakantie moet voor mij luxe zijn, zelf nix hoeven doen, lekker eten, douche nemen wanneer je wil want ik ga graag naar de zon en met dat warme weer wil ik wel vaak onder de douche kunnen. 's Ochtends op het strand liggen, en 's middags wandelen, musea bezoeken, historische plaatsen bekijken enz. 's Avonds nog wandelen of misschien uitgaan, maar aangezien ik de volgende ochtend er meestal weer om 9 uur uit wil, zit dat er niet vaak in . Liefst wil ik nog eens naar Athene. Maar zolang er zon is en mooie dingen om te bezichtigen ben ik al gelukkig, eigenlijk hoeft er nog niet eens een strand te zijn .
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 11:44
J-roen
J-roen is offline
Citaat:
bertbart schreef op 29-04-2003 @ 11:29:
ik ben gek op kamperen... maar dan niet op zo'n enorm grote camping waar iedereen de hele dag half naakt voor zijn caravan zit... nee, dat vind ik geen kamperen... kamperen is alleen leuk in the middle of no where, met zo weinig mogelijk mensen om je heen... 's ochtends wakker worden van de vogeltjes en de zon die je tent in brandt... heerlijk... zo idylisch... omg... ik klink nu netzo als mijn ouders
Oud 29-04-2003, 12:01
Wilmy
Wilmy is offline
Doe maar even een relaxed appartement met alles erop en d'r aan!! Met een heleboel vrienden, 's morgens uitslapen, 's middags aan het strand liggen en gaan varen ofzo... duiken.... wandelen desnoods!! En 's avonds heerlijk relaxen op een terrasje en 's nachts goed gaan feesten, helemaal uit je dak gaan!! Dat lijkt me heeeeeeeeeeeerlijk!! En natuurlijk iedereen een suuuuuuuupergoed humeur! Kortom, een ordinaire strandvakantie!!! Grijns!
Oud 29-04-2003, 12:21
Stevill
Stevill is offline
Jamaica (levenslang zou geen probleem zijn)
Hawai (met de nodige uitstapjes richting Jamaica)
Oud 29-04-2003, 12:28
Vice
Vice is offline
Iets zoals Londen of New York en dan door de stad slenteren.
Zolang het maar niet warm weer is.
Oud 29-04-2003, 12:31
GRRR
GRRR is offline
door azie trekken met heel veel geld zodat ik alles kan zien. wel een lekker hotelletje in hongkong of tokyo maar dat ik om de zoveel tijd de wildernis in ga.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 12:55
Qamra
Qamra is offline
Door Oostenrijk trekken met een tentje en een zooi gezellige mensen.. Wandelen tot je dood neer valt, pootje baden in een beekje en 's avonds lekker buiten onder de sterrenhemel zitten.. Jeuh..
Oud 29-04-2003, 13:01
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
ADHD schreef op 29-04-2003 @ 11:19:
Ik dacht dat jouw interesse voor de natuur niet verder ging dan al het rookbare wat Moeder Natuur ons geschonken heeft, Vin?
en de vrouwtjes natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 13:03
Verwijderd
Ja, Jamaica lijkt me ook wel wat. Ver idd lekker lui en rustig en ergens met een mooie omgeving. Maar door Nieuw-Zeeland trekken lijkt me ook wel wat . En zelfs gewoon in Frankrijk kan heel leuk zijn, mits met de juiste personen. Idd 's avonds op je rug in het gras uren stil liggen en naar de sterren kijken. Heerlijk. Tja, ik wil zoveel
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 13:20
the exploding boy
the exploding boy is offline
Op een camping aan het strand in Frankrijk, waar verder geen Hollanders komen. Zo min mogelijk dingen op de camping ( dus geen zwembad of disco, maar gewoon plekken om te staan, bomen en toiletgebouw) Mooi weer. Boulevards in de buurt. Etc.

Maar naar zoiets ga ik ieder jaar al

Of anders lekker backpacken en leuke steden zien
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 13:20
scala
scala is offline
Citaat:
... heerlijk... zo idylisch... omg... ik klink nu netzo als mijn ouders
lol pas maar op bart

hm mijn ultieme vakantie dat kan van alles zijn...als het iig maar mooi weer is niet bloedheet maar gwoon heerlijk weer^^ Rondreizen is het koelst, veel zien en veel doen...musea, excursies, grote steden, kleine dorpjes, openbaar vervoer, markten, strand, whatever ik vind het allemaal geweldig i guess maar een tijdje op een plek is ook fijn, en dan echt 't gevoel krijgen dat je er woont =) ben ook fan van luieren btw belangrijkst is dat je gwoon heerlijk weg bent en een heel ander leventje leidt ofzoiets..ik heb eigelijk nog nooit een niet-leuke-vakantie meegemaakt
en waarheen..tja kheb nog een hele lijst dus die werk ik maar gwoon af

argh wat een vreselijk topic krijg gelijk onwijze zin in vakantie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2003, 13:23
Mindfields
Mindfields is offline
Niet op vakantie gaan

Thuisblijven, 3 soorten dagen:
- naar de stad gaan
- naar mn vriend
- de hele dag computeren

Heerlijk

En natuurlijk uitslapen.
Oud 29-04-2003, 13:27
Breg
Breg is offline
1.bacpacken door Australie en Nieuw-Zeeland lijkt me wel wat, mooi landschap, lijken me leuke mensen, genoeg te beleven en dan wil ik ook daar duiken, lijkt me echt mooi daar.

2. New York, ben ik vorige week naartoe geweest op vakantie en ik wil weer terug, echt een geweldige stad.

3. Ergens waar je een mooie zee hebt, mooi strand en mooi weer.
Oud 29-04-2003, 13:30
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
hm heerlijk. nog beter is gewoon geen camping en vrij kamperen. dat mag nog in ierland griekenland en een deel van noorwegen. (portugal niet meer heb ik me laten vertellen )
Oud 29-04-2003, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef op 29-04-2003 @ 14:27:
1.bacpacken door Australie en Nieuw-Zeeland lijkt me wel wat, mooi landschap, lijken me leuke mensen, genoeg te beleven en dan wil ik ook daar duiken, lijkt me echt mooi daar.

2. New York, ben ik 2 jaar geleden naartoe geweest op vakantie en ik wil weer terug, echt een geweldige stad.

3. Ergens waar je een mooie zee hebt, mooi strand en mooi weer.
dus...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 14:05
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Backpacken door de oostblok landen.

en deze vakantie weer naar brazil, heerlijk..watervallen, paardrijden over het strand, hangen op de boulevards, strandfeesten en natuurlijk de villa van mn'broer' met butler enzo
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 14:08
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 29-04-2003 @ 08:47:
dus...
Ze geeft toch gewoon antwoord op de topic-vraag? Plus nog een onderbouwing van haar antwoord. dus....
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 14:09
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef op 29-04-2003 @ 09:05:
Backpacken door de oostblok landen.

en deze vakantie weer naar brazil, heerlijk..watervallen, paardrijden over het strand, hangen op de boulevards, strandfeesten en natuurlijk de villa van mn'broer' met butler enzo
Oooehh...Maartje...heb ik al eens eerder gezegd dat jij mijn droomvrouw bent? Laten we gaan trouwen!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 15:29
feline
feline is offline
In een lekker warm land met een klein groepje vriendinnen. Strand op kruipafstand (mooi, esmee), leuke winkeltjes en schattige restaurantjes. Ik wil niet bij Friet van Piet eten, liever tapa's van Jose. 's avonds een beetje slenteren op de boulevard. En misschien af en toe uitgaan, maar dat staat niet boven aan mijn verlanglijstje.
Oud 29-04-2003, 15:33
Evito
Evito is offline
Thuis, doen wat ik altijd doe. Als ik ergens anders wilde zijn, dan ging ik daar wel heen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 15:43
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef op 29-04-2003 @ 15:08:
Ze geeft toch gewoon antwoord op de topic-vraag? Plus nog een onderbouwing van haar antwoord. dus....
Ahum.... dit was dus duidelijk een bevestigende 'dus', er stond immers geen vraagteken achter! Ik bedoelde daarmee dus dat ik het helemaal met haar eens was en dat dat precies was wat mijn idee van een ideale vakantie was.

Dus
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 16:53
Snoepje18
Snoepje18 is offline
Me was vorig jaar in de dominicaanse republiek
WOW en dat is mooi hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic: