Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Doe maar even een relaxed appartement met alles erop en d'r aan!! Met een heleboel vrienden, 's morgens uitslapen, 's middags aan het strand liggen en gaan varen ofzo... duiken.... wandelen desnoods!! En 's avonds heerlijk relaxen op een terrasje en 's nachts goed gaan feesten, helemaal uit je dak gaan!! Dat lijkt me heeeeeeeeeeeerlijk!! En natuurlijk iedereen een suuuuuuuupergoed humeur! Kortom, een ordinaire strandvakantie!!! Grijns!
|
Door Oostenrijk trekken met een tentje en een zooi gezellige mensen.. Wandelen tot je dood neer valt, pootje baden in een beekje en 's avonds lekker buiten onder de sterrenhemel zitten.. Jeuh..
|
Verwijderd
|
Ja, Jamaica lijkt me ook wel wat. Ver idd lekker lui en rustig en ergens met een mooie omgeving. Maar door Nieuw-Zeeland trekken lijkt me ook wel wat
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Op een camping aan het strand in Frankrijk, waar verder geen Hollanders komen. Zo min mogelijk dingen op de camping ( dus geen zwembad of disco, maar gewoon plekken om te staan, bomen en toiletgebouw) Mooi weer. Boulevards in de buurt. Etc.
Maar naar zoiets ga ik ieder jaar al ![]() Of anders lekker backpacken en leuke steden zien ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() hm mijn ultieme vakantie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en waarheen..tja kheb nog een hele lijst dus die werk ik maar gwoon af ![]() argh wat een vreselijk topic ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
1.bacpacken door Australie en Nieuw-Zeeland lijkt me wel wat, mooi landschap, lijken me leuke mensen, genoeg te beleven en dan wil ik ook daar duiken, lijkt me echt mooi daar.
2. New York, ben ik vorige week naartoe geweest op vakantie en ik wil weer terug, echt een geweldige stad. 3. Ergens waar je een mooie zee hebt, mooi strand en mooi weer.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
In een lekker warm land met een klein groepje vriendinnen. Strand op kruipafstand (mooi, esmee
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Het schuldgevoel komt later Verwijderd | 0 | 06-04-2007 16:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Overhand Ieke | 0 | 07-12-2003 18:43 |