Advertentie | |
|
![]() |
|
De eerste 3 daar komt mijn kleding het meest in voor, Ik draag doordeweeks veel wijde kleding, waarvan een groot deel ook merk is zoals mecca, pele pele en aim kei maar ook merkloze wijde kleding. In het weekend met uitgaan en zulk soort dingen draag ik weer gewoon strakke kleding en dat varieert ook van merk tot merkloos
|
![]() |
|
Ik ben er laatst achter gekomen dat ik het liefst hele wijde broeken draag met lompe schoenen waar je lekker in kunt sloffen. Heel raar maar daar voel ik me veel zelfverzekerder in dan in een minder wijde broek. Daarentegen draag ik liever iets strakkere truitjes. Die vind ik ook mooier staan, net als wijde broeken en lompe schoenen dus.
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
merk kleding, ach ik heb wel een paar merk broeken. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Van alles en nog wat.
Ik draag merkkleding, van de Hema tot Dolce&Gabbana en Kookai. Maar ik koop ook ontzettend veel bij hennes, het liefst dan nog voor 2 euro en ook Waterlooplein en kleine tweedehandszaakjes. Als het maar naar mijn smaak is, en dat is een ruim begrip. ![]()
|
ehm, van alles. H&M kleding, 2e handskleding, kleding van Vero Moda, en nog van alles en nog wat uit andere zaken.
Maar ik loop niet in merkkleding (mij te duur), meestal ook niet in kleding die echt in de mode is (als half-Nederland iets heeft, hoeft het van mij al niet meer). Skatekleren, ook nie echt, misschien heb ik toevallig een paar dingen hangen, en ´k heb ook geen gothic-kleding. Ben dus niks eigenlijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit scheelt mij weer typwerk ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wat draag jij ? mandy505 | 43 | 22-05-2013 20:50 | |
Lifestyle |
Strakke of losse boxershorts Verwijderd | 13 | 03-10-2012 21:16 | |
Lifestyle |
[jongens] ballenknijper(=speedo) of short Fitzchevalric | 24 | 26-12-2011 20:37 | |
Lifestyle |
Welke Schoenen? Breakdown | 65 | 16-04-2011 21:45 | |
Lifestyle |
panty of kousen inge188 | 14 | 13-02-2008 08:18 | |
De Kantine |
gebruik lampjes of accessoires voor zichtbaarheid bobdesnelle | 20 | 11-03-2006 14:17 |