Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben best benieuwd. Volgens de recensies zijn de meest storende minpunten die de eerste twee Halo's vleugellam maakten voor het merendeel wel gecorrigeerd.
Ik wacht denk ik nog even totdat de fanboys (die inmiddels in full force in de weer zijn) hun meest intensieve nerdgasms achter de rug hebben. Als dan blijkt dat het spel inhoudelijk overeind blijft, koop ik hem.
||
Citaat:
Halo gaat vooral de mist in door het idiote level design. Ik heb nog nooit zulke beroerde in-door locaties gezien in een schietspel. Blegh.
|
Het is zeer goed, door al de dingen die erbij zitten, dat maakt het echt een bijzondere game, geen enkele andere console game heeft dingen als 4 co-op online of zo'n videoreplay system, echt geweldig.
En ik heb de Legedary, die helm is vet ![]()
|
Ziet er echt supergaaf uit
![]() Ik ben wel een liefhebber van Halo, ik vond beide delen erg goed. Maar ik heb geen x-box 360 en eigenlijk ook geen geweldige tv voor dat. Het geld weerhoud me dus, anders zou ik hem zeker wel kopen. Die hamer ziet er erg gaaf uit.
|
10 vind ik beetje onzin dan moet de game perfect zijn dat lijkt me echt niet.
de game ziet er hetzelfde uit als Halo 2 (qua grafics) en verder zouden er volgens vele reviews op somige stukken eentonige muziek zijn.dus als je iets aan temerken hebt in een review hoe ken het dan een 9,5 of een 10 zijn denk ik dan .? een 10 betekend in mijn ogen dat niet beter ken maar dat ken het wel
|
Verwijderd
|
Indeed, een 10 is wat overdreven.
Ik heb ergens in een stoffige hoekje ngo een PU liggen(uit de tijd dat dat blad nog goed was) met de review van OoT erin. Dat spel gaven ze ook een 9,9(of 9,8?). Ze hadden het het liefst een 10 willen geven, maar dat zou betekenen dat er never nooit meer een beter spel uit zou kunnen komen of dat er in ieder geval niks te verbeteren zou zijn. En sowieso een 10 voor halo ![]() Maar die 7 voor metroid is nog erger.. eens ff kijken.. |
![]() |
|
![]() |
Eigenlijk is het enige goede aan HALO 3 is dit filmpje:
http://www.gamevideos.com/video/id/14674
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn beschijten mening:
De single player zal allemaal wel. Singleplayers zijn voor wankers. Daarom heet het ook "single-play". ![]() Waarom dan? Awel, Bijna alle maps zijn super tof. Er zit een grote variatie in en bijna overal kan je jezelf wel redden met de manier van spelen die je makkelijk vind. (campen, rushen, teamplayen, long-rangen, close rangen, wat je maar lekker vind) De meeste power-weapons liggen op heerlijk kritische punten en de toegevoegde special items maken het geheel nog iets spannender. (EN OOK FUKKIN FRUSTREREND. Dit terzijde) Ik heb er onderhand 1300 games opzitten en ben tussendoor veel veranderd van meningen over de maps. Wat blijft is dat ik ze toch goed vind. Wat inhoud dat ze er goed uitzien, leuke, handige "geheime" plekjes hebben, ze te spelen zijn zonder keihard benadeeld te worden op te veel lokaties en dat er genoeg wapens en granaten te vinden te zijn, maar toch niet te extreem veel. De traagheid van de battles is geweldig. In plaats van gaye shooters waarin een paar hits een kill is en je jezelf de rest van de tijd verveeld heb je hier heerlijke battles die in een gaaf geval toch tot 20 seconden duren. 20 seconden lekker actie in plaats van een in 2 seconden gefixt iets. Hoewel snipers en rockets het natuurlijk wat sneller doen eindigen, maargoed, vaak kan je als je daarvoor open staat wel langer knallen. Afhankelijk van je speelstijl. De wapens zijn lekker uitgebalanceerd. Tegen alles is een (meestal aanwezige) counter. Een mooi limiet van 2 wapens per persoon is ideaal om gaye powerplay te voorkomen. Voertuigen: Op de grote maps aanwezig, en erg sterk als je ze goed gebruikt. Een beetje degelijke player, kan zo een ding ook zonder al te veel moeite uitschakelen, wat de zaak weer fair houd. Veto-recht: Voor een game begint krijg je een map met gametype toegewezen. Deze kun je samen met de anderen veto-en (50%+) wat handig is als het een rotmap is of een vervelende game-mode. De meningen lijken hier online vrij veel hetzelfde over te zijn. Theater-mode: Je xbox360 slaat je laatste 25 gespeelde games op, die te bekijken zijn vanuit alle hoeken. Waardoor je veel van je vijanden kunt leren en zien HOE je nu precies dood ging na slechts "1 kogel" Custom Game: Leuk om met maten te linken enzo, maar ook bruikbaar als de Halo3-server kuren heeft. Asl gewoon matchmaking niet werkt zet je je custom game op open-party en kunnen de afgelopen 30 spelers waarmee je gespeeld hebt je joinen. En andersom. Je kunt tijdens dit ook nog steeds mensen inviten. ![]() Minpuntje vind ik wel het Beatdown systeem. Als jij maar damage hebt gehad dan je tegenstander en je beukt elkaar, terwijl je zelf iets eerder slaat sterf je zelf, omdat je de laagste health hebt. Eerlijker lijkt me dat degene die het eerst rost killt. Maargoed, dat is maar een klein minpuntje. Groot minpunt: Spawns. En dan bedoel ik vijanden die vlak voor je worden gespawnt terwijl je in-battle bent, daar vlakbij in disadvantaged pisition loopt of gespawnd worden tussen 2 mannekes die met snipers op elkaar aan het knallen zijn. (The Pit) Grote frustraties, hoewel het opzich niet zo heel veel gebeurd. En nog een minpunt is dat kinderen onder de 16 ook een headset mogen aanschaffen. ![]() En erdoor praten. (in het beste geval) En zingen. En roepen. Krijsen. Kort samengevat: halo3(multiplay) is een toffe game, juist omdat het een game is en geen realisme nastrevend iets, wat de battles meer opties geeft zoals onmogelijke jumps, grote hoeveelheden armour, wat battles verlengt en veel toffe goed uitgewerkte(qua speelbaarheid) maps heeft. Daarbij komen ook nog toffe game modus en grote hoeveelheid tegenstanders. (sorry voor eventuele typ- en spelfouten. Ik zit op een gare laptop even die niet van mij is en kut typt.) |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
ITT: Naar welke games kijk jij uit? Blaf | 97 | 20-07-2009 14:23 | |
Games |