Oud 20-01-2008, 20:21
Evil-milkshake
Evil-milkshake is offline
Oké, WTF.

Ik had een vraagje.

Ik wil graag mijn Microsoft outlook configureren maar dat wil niet lukken. Bij mijn vorige computer moest ik daarvoor een UPC telefonist bellen en die gaf mij dan een speciale code door. Maar goed, ik dacht ik probeer het eerst via dit forum in plaats van dat peperdure geldslurpende nummer te bellen.

En nu krijg ik deze afbeelding
Wat bedoelen ze met ''Niet-versleutelde''

En ja ik weet het, een buitenaards vraagteken

Laatst gewijzigd op 20-01-2008 om 20:26.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2008, 20:34
ILUsion
ILUsion is offline
Al die informatie kan je gewoon op de site vinden, hoor...
http://www.upc.nl/index.php?Campaign...cid=82&aid=913

Met niet-versleuteld wordt ook exact dat bedoeld: er zal geen SSL of TSL-verbinding opgezet kunnen worden; maar dat hoeft ook niet (bij heel veel providers heb je die keuze niet eens). Dus als je ergens iets aangevinkt hebt van 'wachtwoord versleuteld doorsturen', niet doen. En voorts: gewoon wat eronder staat lezen: op volgende klikken (En ja, dat is niet veilig; maar er zijn maar weinig ISPs die je versleutelde toegang tot mail bieden; Google bv. wel).
Oud 20-01-2008, 23:20
Evil-milkshake
Dus samengevat: Ik kan gewoon op volgende klikken en gebruik maken van een niet-versleutelde verbinding?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 23:35
Evil-milkshake
Hoe voeg ik een e-mail account toe bij MS office 2007 . Bij de site die ILUsion gaf is het nog van die oude versie en staat er niet meer ''accounts'' onder tabblad ''extra''.

En nu lees ik dit:

Citaat:
Als u een gratis e-mailaccount gebruikt van MSN Hotmail, Windows Live Mail of Windows Live Custom Domains, hebt u geen toegang tot de account via Outlook.
Stond in de ''help'' van MS outlook.
Never mind dus

Laatst gewijzigd op 20-01-2008 om 23:42.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 09:37
ILUsion
ILUsion is offline
Bij die site van UPC is er enkel Outlook Express; maar het zijn juist de gegevens van POP/SMTP/IMAP-servers die je nodig hebt (en je gebruikersnaam en wachtwoord).

Je moet dus op Volgende klikken.

En wat in de help staat klopt: gratis account die op het Windows-Live-systeem (het oude Hotmail dus) gebaseerd zijn, kun je niet meer benaderen vanuit Outlook (of toch niet zonder kunstgrepen uit te halen; want met wat gepruts krijg je ze zelfs in Thunderbird aan de praat, wat bij mij zoe goed als perfect werkt).
Oud 21-01-2008, 14:59
Evil-milkshake
Krijg ik dit weer, blijf ik de hele tijd op OK klikken en dan komt dit kleine venstertje weer terug
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 15:08
Verwijderd
En je maakt gebruik van het correcte wachtwoord? Wij hebben hier inmiddels 3 verschillende Chello-wachtwoorden omdat UPC die dingen steeds wijzigt (eerst speciale tekens erin, toen weer niet etc).
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 15:34
Evil-milkshake
Oh man, wat een kut-UPC -_-
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten