Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb weeral wat bijgeleerd vandaag, voortaan andere betelings- en verzendings methoden kiezen zodat ik meer zekerheid heb.
Als ik nu naar de politie aangifte ga doen met dit geval, en ik heb als enigste aanknoopingpunt een rekeningnummer, waar kan ik dan nog op hopen ? In die nadere topics over marktplaats lees ik dat die oplichters rustig blijven voortdoen, zelfs als mensen hun adres en al kennen, en dat de politie er geen flikker tegen doet. Daar dit een enkele melding is gaan ze er dus niets aandoen zeker ? Dus toch in de zak gezet ? Wat voor nut heeft aangeven dan ? Enkel als er nog verschillende mensen aangifte doen zullen ze "misschien" aan het werk gaan ?? |
![]() |
||
Citaat:
En zelfs als dat niets uitmaakt kun je beter aangifte doen voor statistische doeleinden. ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
@TS: altijd aangifte doen. "Maar dat heeft toch geen nut" is een kulargument, want géén aangifte doen helpt je sowiesó niet verder.
|
Neuh bij Rabo doet ie 't ook zonder hoor..
Dat is niet zo. Ik had laatst ook iets gekocht via internet en toen hadden de mensen mij het verkeerde rekeningnr gegeven. Ik heb het wel overgemaakt, maar de Rabobank heeft het mij teruggestort omdat het nummer niet overeenkwam met de naam en de plaats. |
![]() |
||
Citaat:
Met de correspondentie die naar de koop leidde en bewijs van versturen in de hand is dat een kat in het bakkie.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|