Oud 17-12-2007, 20:59
Verwijderd
Ja, wtf, nog geen topic van. Dit is een tof programma!

Die ene boer die hoopte op 70, er maar 31 kreeg en er geen één leuk vond is echt dom En die boer die al een vrouw had gevonden heerst natuurlijk ook
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2007, 21:18
Verwijderd
Jaaaaa, het was weer super leuk! IS weer super leuk.

Agnes 800nogwat brieven, haha, wtf echt Ik had niet verwacht dat mannen zoveel meer zouden schrijven dan vrouwn eigenlijk.. :')

Ik was wel verbaasd over die boer die maar 18 brieven had, zou dat komen door de locatie van zijn boerderij?

Nou ja, heb zin in de hele reeks weer
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 23:01
Verwijderd
hihi, 'ik heb dr al een'

HHAHAHAHA <33.
Ik ben fan van Frans en die uit Noordwijkerhout.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 09:43
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
AGNES!

Zo stoer!

bijna 900 brieven haha en alleen maar mooie mannen bij de laatste 10
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 13:28
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Agnes Stiekem dacht ik dat ze misschien lesbisch was (boer zoekt vrouw).
Ze is trouwens wel een hele knappe boerin En echt leuk dat ze zoveel reacties had gehad.
Evenals die twee spontane boeren (Frans en Henk dacht ik), die kwamen ook gewoon leuk over.
Oud 18-12-2007, 13:32
Verwijderd
Die boer, hoe heet hij nou, met die twee broers, iets ouder al, een jaar of vijfenveertig. Zó'n leuke man vond ik dat!
En agnes is inderdaad erg stoer. Jemig, veel reacties. Nooit gedacht dat er überhaupt mannen naar bzv zouden kijken, laat staan reageren! En dat ze echt die jongen uit Canada laat overkomen, lef!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 14:48
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Die boer, hoe heet hij nou, met die twee broers, iets ouder al, een jaar of vijfenveertig. Zó'n leuke man vond ik dat!
En agnes is inderdaad erg stoer. Jemig, veel reacties. Nooit gedacht dat er überhaupt mannen naar bzv zouden kijken, laat staan reageren! En dat ze echt die jongen uit Canada laat overkomen, lef!
Die mannen moesten schrijven van hun moeder. @ x-spekkie-x: ik dacht ook eerst even dat ze lesbisch was.
Ik vind dat die Brabantse boer, Gerard geloof ik, zijn kinderen zo goed betrekt in zijn zoektocht naar een vriendin. Chapeau voor hem.
Oud 18-12-2007, 16:12
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahahaaha die gerard: Leukste klus: insemineren van de zeugen

wel tof dat hij lama's heeft!
Oud 18-12-2007, 17:11
Verwijderd
Die Agnes is best wel leuk idd Maar die gast uit Canada op het eind kwam wel een beetje retarded over, niet?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 22:58
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ja, vond ik ook. Op de foto was hij leuker.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 08:31
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
he?? het komt toch elke zondag? of is er weer een nieuwe aflevering geweest, ik heb die canadeze gast nog niet gezien..
Oud 19-12-2007, 08:32
Verwijderd
Citaat:
he?? het komt toch elke zondag? of is er weer een nieuwe aflevering geweest, ik heb die canadeze gast nog niet gezien..
Hij was even te zien in de vooruitblik naar aanstaande zondag.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 16:17
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Ik vind het wel super leuk! zal de komende zondagen wel weer voor de tv hangen
Agnes heeft inderdaad wel 10 knappe jongens uitgenodigd! Ben benieuwd hoe het met die Canadees gaat. Op het stukje an het eind, die vooruitblik, kwam hij een beetje suf over, maar goed... We zullen zien
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 20:08
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ja, eindelijk eens leuke mannen om naar te kijken, ipv van vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 20:34
Verwijderd
grappig programma. vind het wel stom dat die klaas er niet inzit.

" Later, terug op de boerderij, heeft een koe gekalfd. Dat kalf heb ik naar mijn date vernoemd. Dat vond ze wel heel speciaal.”

aahahaha. <3
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 21:15
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
die henk is wel een leuke boer beetje intellect heeft ie nog wel, doet aan bollen dus alleen bij het bemesten meurt ie, en hij is niet lelijk. alleen wel kaal.
Oud 23-12-2007, 18:55
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Zo meteen komt het weer; zou het met alle kerstvoorbereidingen bijna vergeten
Oud 23-12-2007, 20:09
rare kwast
rare kwast is offline
ik weet alles al bijna (A)
heb een van de boeren op mn bank gehad (A)
Oud 23-12-2007, 20:53
Verwijderd
Hm, ik vind Gerard niet zo een leuke boer geloof ik. Verder vind ik dat ze allemaal erg leuke vrouwen hebben gekozen. Alleen die Bart van Agnes lijkt me niet zo heel intelligent?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 21:14
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Haha eindelijk een Boerse boer erbij: Frans. Wat een held. En die Bart ging duidelijk door omdat ie uit Canada moest komen...
Oud 24-12-2007, 10:41
duivelaartje
duivelaartje is offline
Haha, die Bart lijkt me inderdaad een beetje dommig. Misschien komt het omdat hij het Nederlands door z'n verblijf in Canada niet meer volledig beheerst, maar hij is wel een beetje wanhopig. "Ik kom alleen naar Nederland om haar op te halen." Dat klinkt eng.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 16:27
Signy
Signy is offline
Er waren toch meer boeren dan 5?

Agnes stelde wel veel vragen over broers en zussen.
Niet echt heel relevant denk ik..
En die Bart kwam op mij ook niet heel slim over.

Wel leuk programma!
Oud 24-12-2007, 19:05
Verwijderd
Haha, dat gesprek tussen Jan en Helene over vegetariër zijn was heerlijk pijnlijk.

Die ene Jurjen (man van Agnes) leek me op de foto echt een "stoer" knulletje, beetje een loser, maar hij komt wel spontaan over bij de date.

Henk: "Voor een kleurendeskundige heb je best wel een grijs shirtje aangetrokken."
Ik mag die Henk wel, droge humor

Gesprekje tussen Jan en Anita was pijnlijk ;p "Ja....hm......Wat zijn je hobbies?"

Henk maakte wel scherpe opmerkingen, maar viel wel in de herhaling met zijn 'maak het maar waar'.

Die ene Bart was wel raar en leek wel lichtelijk verstandelijk gehandicapt. Dat ie niet bereid zou zijn om hier te wonen vind ik ook raar. Wat voor trauma heeft wonen in Nederland hem bezorgd?

Sommige keuzes van de boeren/boerin snap ik ECHT niet, lelijke mensen
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 22:14
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ja die Bart lijkt niet helemaal honderd... Niet alleen hoe hij praat maar ook in zijn motoriek klopt er iets niet. Vast verkeerd van de trekker af gevallen. En die Anita moet wel uit Staphorst komen, daar durf ik best wat geld op te zetten.
Oud 25-12-2007, 13:29
Carn
Carn is offline
boer hoekt vrouw
Oud 25-12-2007, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Sommige keuzes van de boeren/boerin snap ik ECHT niet, lelijke mensen
Haha, behalve Agnes. Dat waren wel echt alle 10 mooie mannen, damn

En tsja, ik snap het juist wel. Een aantal van hen zijn ECHT op zoek naar een iemand om gewoon de rest van hun leven mee door te brengen volgens mij, niet naar zoals in de meeste dating programma's naar iemand om z.s.m. te scoren. Dan ga je toch niet voor het lekkerste bekkie, daar raak je uiteindelijk op uitgekeken als de rest niet klikt.. lijkt me dat je op zoek naar liefde toch zoekt naar iemand met wie je een klik hebt. En kijk hoeveel lelijke mensen er trouwen, voor dat verhaaltje is een mooi smoeltje toch echt niet noodzakelijk!

Ik denk ook dat je als vrijgezelle boer van 50 die bij zijn ouders woont misschien een wat lagere standaard hebt, bijvoorbeeld
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 12:40
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
En die Anita moet wel uit Staphorst komen, daar durf ik best wat geld op te zetten.
Ja, omg, wat een muisje is dat. Het gesprek ging zo stroef, ik dacht zóó dat ze niet werd gekozen.

Maar ze komt niet uit Staphorst, kijk: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/boe...Jan/anita.aspx
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 19:34
Verwijderd
Aaaah die Anita! Ik moest zo hard lachen toen ze vertelde over haar hobby. 'Orgel spelen'. Maar ik hoopte wel dat ze werd gekozen en jaaa hoor
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 14:43
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ja Anita, apart dat zij door is. Dat gesprek tussen haar en Jan liep echt extreem stroef en Jan leek zich ook te vervelen. Vraag me af hoe rampzalig de rest dan wel niet was..
Maar goed, hij lijkt toch volledig voor die Siepke te gaan.
Oud 28-12-2007, 14:38
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Ja Anita, apart dat zij door is. Dat gesprek tussen haar en Jan liep echt extreem stroef en Jan leek zich ook te vervelen.
Ze hadden overduidelijk wel zitten knippen in dat gesprek. Het is natuurlijk leuk om juist die gedeeltes uit te zenden. Maar inderdaad wel cool dat ze door is.

Wat betreft die Bart, die had dus echt niet door gemoeten hè. Wat een slome. Wordt nog leuk...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 20:49
Verwijderd
Jaa, Bart eruit.. En Anita was kennelijk toch best leuk, gezien ze door mag. Ik denk dat Jessica af gaat haken bij Frans en jammer dat Gonny niet door was, want volgens mij vond zij hem echt heel leuk. Gerard is echt weinig spraakzaam zeg..

Mja, denk dat iedereen wel leuke/goede keuzes heeft gemaakt en ik ben benieuwd naar de logeer-avonturen volgende week!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 04:53
Verwijderd
"Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij" Was wel een lekker ding, die meid, dus jammer dat ze zelf al afhaakte.

Gelukkig is Bart niet door. Slome zak met zijn verschrikte reacties mbt Nederland. Hij leek ook totaal geen humor te hebben.

Citaat:
Ja Anita, apart dat zij door is. Dat gesprek tussen haar en Jan liep echt extreem stroef en Jan leek zich ook te vervelen. Vraag me af hoe rampzalig de rest dan wel niet was..
Maar goed, hij lijkt toch volledig voor die Siepke te gaan.
Nja, misschien is dat juist een teken dat ze elkaar zo leuk vinden op het eerste gezicht dat ze dichtklappen en het gesprek stroef gaat. Op de echte date hadden ze ook niet zoveel gesproken zei hij, maar ze mocht wel komen logeren.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 15:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
Jeej, Bart is weg! De drie jongens die ze heeft gekozen zijn 1000x leuker.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Jeej, Bart is weg! De drie jongens die ze heeft gekozen zijn 1000x leuker.
Inderdaad!

Ik vond in deze aflevering Henk niet zo leuk overkomen. Gewoon niet zo sympathiek of zo. De meeste vrouwen stonden tijdens de korte interviewtjes ook niet bepaald te jubelen.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 22:06
Verwijderd
Volgens mij is die botheid ook een beetje de houding van Henk hoor.. en moet het echt iets zijn waar je op valt, waar je tegenkunt en waar je doorheen prikt.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 22:27
Verwijderd
Ik volg het ook weer helemaal. Weer erg leuk en erg veel herkenning. Vooral bij Agnes haar keuzes

En die botheid van Henk is denk ik idd een beetje een houding. Het is toch een boer/tuinder en ik denk dat hij de vrouwen daar een beetje kennis mee wilde laten maken.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 01:31
Verwijderd
Citaat:
Ik volg het ook weer helemaal. Weer erg leuk en erg veel herkenning. Vooral bij Agnes haar keuzes

En die botheid van Henk is denk ik idd een beetje een houding. Het is toch een boer/tuinder en ik denk dat hij de vrouwen daar een beetje kennis mee wilde laten maken.
Nja, ik snap niet eens dat Agnes zo twijfelde. Het zijn dan wel fragmentjes van hoe die Bart is, maar daarvan uitgaande leek hij me uberhaupt al niet de twijfel waard.

Henk is gewoon sarcastisch en spottend. Hij bedoelt het ook niet lullig, al kunnen sommige vrouwen daar misschien niet doorheen prikken. Hij hoopt alleen dat die vrouwen hem wat tegengas geven, net zoals die ene boer uit de vorige serie.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Henk is gewoon sarcastisch en spottend. Hij bedoelt het ook niet lullig, al kunnen sommige vrouwen daar misschien niet doorheen prikken. Hij hoopt alleen dat die vrouwen hem wat tegengas geven, net zoals die ene boer uit de vorige serie.
Ja, precies. Ik denk dat wat dat betreft Marlou misschien best aan hem gewaagd is? Klarijn vind ik erg leuk, maar ik weet niet of zij daar nu 100% tegen kan. Hm, hij heeft wel de vrouwen gekozen die het het beste konden hebben, want Maartje maakt dus ook allemaal "gemene" opmerkingen schijnbaar. En je bedoelt Gerrit?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Ja, precies. Ik denk dat wat dat betreft Marlou misschien best aan hem gewaagd is? Klarijn vind ik erg leuk, maar ik weet niet of zij daar nu 100% tegen kan. Hm, hij heeft wel de vrouwen gekozen die het het beste konden hebben, want Maartje maakt dus ook allemaal "gemene" opmerkingen schijnbaar. En je bedoelt Gerrit?
Gerrit ja! Ik kon maar niet op z'n naam komen ;p
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Nja, ik snap niet eens dat Agnes zo twijfelde. Het zijn dan wel fragmentjes van hoe die Bart is, maar daarvan uitgaande leek hij me uberhaupt al niet de twijfel waard.

Nee idd, op de foto een erg leuke jongen, maar hij kwam idd een beetje sloom over. Denk dat ze hem niet eerder weg durfde te sturen omdat ze hem toch helemaal vanuit Canada over had laten komen. Al mag dat niet uitmaken, want hij stuurde natuurlijk zelf de brief.
Denk dat hij gewoon wat wanhopig was omdat er misschien bij hem in de buurt in Canada toch niet zoveel Nederlandse boerenmeiden rondlopen ofzo.

Idd, dat idee heb ik ook.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Gerrit ja! Ik kon maar niet op z'n naam komen ;p
Da's toch alweer uit tussen hem en Inge?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 18:57
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik vind Klaas wel wat hebben
Oud 02-01-2008, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Ze zeiden alleen dat het niet goed ging, volgens mij.. Of het ook daadwerkelijk uit is weet ik niet?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Kan wel, boeit mij niet zoveel
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 21:21
Lynn
Lynn is offline
Die mannen van Agnes! Welke ze ook naar huis stuurt, ik ga 'm schrijven!
Oud 04-01-2008, 13:33
patriess88
patriess88 is offline
Erg leuk weer!
Vind alleen die ene boer niet zo interessant om te volgen, hij die met zand figuren ging maken (weet z'n naam effe niet?)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 21:46
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Erg leuk weer!
Vind alleen die ene boer niet zo interessant om te volgen, hij die met zand figuren ging maken (weet z'n naam effe niet?)
Gerard?

Ik snap de keuze van Jan echt niet. Die Anita is echt zo'n onwijs sloom oninteressant vrouwtje die nauwelijks iets zegt. Ze ziet er ook uit alsof ze een zwaar christelijke achtergrond heeft. Bij het speeddaten zag je zo'n stukje dat ze een hele tijd niks tegen elkaar zeiden en nu zit ze bij de laatste drie
Annet (?) is dan wel aardig, niet heel interessant, maar dan heb je Siepie, die onwijs spontaan en outgoing is?

En Henk vind ik steeds irritanter worden.
Oud 06-01-2008, 22:11
Verwijderd
Citaat:
En Henk vind ik steeds irritanter worden.
Welnee, die botheid is geweldig om te zien Ik ben benieuwd wat Klarijn (?) volgende week te zeggen heeft.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 22:27
Verwijderd
Ik ben bang dat Klarijn 'm peert.

De opmerking die Henk gaat maken over haar pompoensoep is ook wel ERG ontactisch (maar zal op zichzelf niet de reden zijn om weg te gaan ) Die Henk zit qua gevoel uiten echt nog op kleuterklas-niveau, degene die je het meest pest vindt je het leukst.

Verder, ja, amusant. De boel bij Agnes vond ik toch wel erg ongemakkelijk, op Klaas na en ik geloof dat die politieman wel een soort cultuurshock had

Jan vind ik sympathiek, Gerard wordt wat losser eindelijk.. En bij Frans, ja, dolle boel

Laatst gewijzigd op 06-01-2008 om 22:34. Reden: vriend de webdeveloper wilde alle knopjes bekijken "doe es wijzig?"
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Ik ben bang dat Klarijn 'm peert.

De opmerking die Henk gaat maken over haar pompoensoep is ook wel ERG ontactisch (maar zal op zichzelf niet de reden zijn om weg te gaan ) Die Henk zit qua gevoel uiten echt nog op kleuterklas-niveau, degene die je het meest pest vindt je het leukst.

Verder, ja, amusant. De boel bij Agnes vond ik toch wel erg ongemakkelijk, op Klaas na en ik geloof dat die politieman wel een soort cultuurshock had

Jan vind ik sympathiek, Gerard wordt wat losser eindelijk.. En bij Frans, ja, dolle boel
Mwah, ik denk van niet eigenlijk. Klarijn lijkt wel aangetrokken tot hem, en hij zeker tot haar. Ze weet dat ie bot kan zijn en vind dat denk ik ook wel leuk.

Die politieman lijkt me wel relaxed, ook al past ie totaal niet in het boerenleven of bij Agnes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten