Oud 30-04-2008, 21:05
My Info
My Info is offline
Jongens, even snel een vraagje. Ik zit momenteel aan een kuur doxycycline. Nu weet ik dat alcohol niet verstandig is om dit in combinatie te gebruiken, vanwegen het verminderde effect. Hoe zit dat met speed? Ik kan er niet veel over vinden, maar weet niet of deze twee samen kunnen, en/of dit ook nadelige effecten heeft. Weet iemand hier wat meer over? Anders wordt het een avondje nuchter stappen
Oud 30-04-2008, 21:54
Outlaw
Outlaw is offline
ik weet niet waar je precies die doxycycline voor krijgt, maar het lijkt me niet echt verstandig om speed te gaan gebruiken als je ergens een infectie hebt en je lichaam dus ook al hard moet werken om te herstellen.

edit: en daarnaast wordt drugs in je lever afgebroken door een aantal enzymen die ook geneesmiddelen afbreken. Het zou dus goed kunnen dat de drugs veel langer/heviger gaat werken. Ik zou dus zeggen: doe het niet.
Oud 30-04-2008, 21:57
coopergirl
coopergirl is offline
Het vormt een extra belasting voor je lever. Zowel pep als antibioticum worden door het lichaam afgebroken in de lever. Hierdoor kan het de bloedspiegel uit balans brengen waardoor in het ergste geval je kuur niet helpt (en je klachten niet overgaan door deze kuur).
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten