Advertentie | |
|
![]() |
|
ik dacht dat het in het "grote" gta 3 topic wel ergens stond:
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=96966 Chip Zero schreef in dat topic: Vliegen met de dodo Je gaat met je dodo aan het begin van de startbaan staan, je houd de turret down ingedrukt. Dit doe je net zo lang tot je vliegtuig geluid maakt en de grond raakt, dan laat zo snel mogelijk je turret down los en ga je vanzelf omhoog. Daarna moet je je vliegtuig zo recht mogelijk houden door steeds de turret een beetje naar beneden te doen. Ik had erg veel moeite om me tussen de gebouwen door te sturen, dus misschien kun je beter de landingsbaan nemen die naar rechts gaat(?) In ieder geval als je die kant op gaat en het water overvliegt krijg je een welkomstscherm van staunton island en moet je dus weer helemaal terugrijden als je landt.
Laatst gewijzigd op 12-07-2002 om 22:09. |
![]() |
||
Citaat:
-bekijk dodo van zijkant. -geef gas voluit. -laat handrem los. -druk of het pijltje naar beneden, of de analoog omhoog -w8 tot je de voorkant de grond ziet raken en er vonken vanaf springen. -laat de pijltjes/analoog los. -je vliegtuig stijgt in een keer, probeer hem te recht te krijgen met het landschap -nu kan je heel lang vliegen, zolang je hem maar goed in evenwicht houdt. -als je een bocht om wilt dan moet je 'tappen' niet in 1 keer indrukken anders dan maak je een looping. Zorg ervoor dat je de rode neus van je Dodo net boven je witte vleugels houd. De Dodo heeft de neiging om uit zichzelf omhoog te gaan, gebeurt dat, geef een tik op 6 om de neus weer omlaag te drukken. Mocht je vliegtuig dan echt omlaag gaan vliegen, doe dan helemaal niks, die 'omhoog-vlieg-neiging' van de Dodo zorgt er dan voor dat je weer normaal vliegt, daarna weer bijstellen met 6. 9 (omhoog vliegen) heb je alleen nodig om te landen/loopings te maken. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Grand Theft Auto - San Andreas - IV Zwoek | 58 | 29-05-2006 14:38 | |
Games |
Grand Theft Auto - San Andreas - III Jolt | 500 | 07-04-2006 20:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |