Hoi iedereen.
Ik zal maar meteen met de deur in huis komen vallen, ik schaam me dood voor m'n hele lichaam. Ik vind mezelf te dik, te lelijk, alleen met een berg make up vind ik dat ik er een béétje normaal uitzie. Het enige mooie aan mezelf vind ik m'n haar als ik net gedoucht heb. :\ Er groeien overal ZWARTE haren behalve op m'n armen en gezicht enzo. Op m'n benen groeien die zwarte haren ook, soms groeien er 4/5 haren uit 1 haarzakje, ik schaam me er gewoon dood voor. En scheren helpt niet want de haren komen na 2 dagen meteen weer terug. En de zwarte stoppeltjes blijf je zien. Op m'n buik groeit zelfs haar en af en toe rond m'n borst ook (Niet in grote hoeveelheden hoor). Ik durf niet eens naar een zwembad of een strand te gaan omdat ik me dood schaam voor die haren en voor mijn lichaam. En ik ga al ong. 5 maanden niet naar school, ik weet niet waarom niet maar ik verzin elke dag wel weer een smoes voor mezelf om niet naar school te gaan. En mijn moeder vind het allemaal wel best. Ik blijf dit jaar waarschijnlijk voor de 2e keer zitten, en daar heb ik dus echt geen zin in. Allemaal nieuwe kinderen in de klas, en ik ben al zo onzeker... Verder zit ik nogal vaak in de knoop met mezelf. Ik word kwaad om de kleinste dingen en dan word ik ''zwart'' voor m'n ogen, ik heb mezelf dan niet meer in de hand en dan gebeuren de raarste dingen. Ik gooi met dingen als ik kwaad ben enz. Ik heb alleen een moeder, mijn vader is overleden toen ik anderhalf was. Ik vind het super erg dat mijn moeder moet meemaken dat is zo'n rot dochter voor haar ben. Ik wil het ook veranderen alleen ik zou echt niet weten hoe... Hopelijk kunnen jullie me helpen met die onzekerheid en dat met m'n kwaadheid etc.
Alvast bedankt.. xx
Diana
P.S. Dit is al een hele vooruitgang, ik heb nog nooit iemand mijn problemen verteld, dit is de 1e keer, en dan ook nog aan allerlei mensen die ik niet ken.