Oud 14-07-2002, 18:22
Mindfields
Mindfields is offline
dat lukt me nog steeds niet.. dus het wordt voor mij of zonder of iemand anders draait de joint..

maar ik wil het ook zelf kunnen..maar hoe?
enne, als je je joint innen fles douwt (2 gaatjes, een frisdrank fles en zuigen maar) moet je dan ook tip gebruiken?

alvast tnx
Oud 14-07-2002, 18:53
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Ik gebruik nooit zo'n flesconstructie, maar denk dat het niet hoeft...
Je hoeft ook eigenlijk geen tip te gebruiken, je kunt ook een stukje van een filtercigaret afhalen en dat als tip gebruiken (doen ze in andere landen). Ook heb ik gehoord dat er een soort herbruikbare tips bestaan die ook meteen een paar schadelijke stoffen wegnemen. Of bij Large (en vast ook wel ergens anders) verkopen ze voorgedraaide "joints" je hoeft ze alleen maar te vullen.
En probeer het tipje es nat te maken, dan blijft ie wat beter in vorm...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 20:14
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
ehm...met een fles? hoe doe je dat dan?

enne, voorgedraaide joints kun je ook gewoon in een coffeeshop halen

Laatst gewijzigd op 14-07-2002 om 20:17.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 20:14
DEChengst
DEChengst is offline
Gewoon een pijpje gebruiken. Je staat niet te klooien met draaien. Puur is het effect veel beter. Bovendien loop je niet het risico door het blowen aan de tabak verslaafd te raken, iets wat nu menig blower overkomt.

-Desecrator
Oud 14-07-2002, 20:34
Mindfields
Mindfields is offline
Hmm, ik ga morgen op vakantie (nouja gewoon naar Scheveningen) voor 5 dagen, enne tsja dan moet ik wat hebben om me te vermaken. Dus dan wordt het toch zelf maar proberen te draaien.

Enne de flessetruuk

benodigd heden
- een joint
- een aansteker
- een lege fles

Men brand met de aansteker 2 gaten, 1 aan elke zijkant ergens onderaan de fles, 1tje waar de tip inpast (en de joint natuurlijk) en een iets grotere voor de lucht. Men douwt de joint innet gat en steekt de joint aan. Men legt de vinger oppet luchtgat. Men zuigt aan de fles. Als je longen ong. half gevuld zijn, haal dan je vinger van het gat en zuig door. Veel knetter plezier.
Oud 14-07-2002, 20:54
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Parallel schreef:
tsja dan moet ik wat hebben om me te vermaken.
Als je drugs nodig hebt om je te vermaken ben je best wel redelijk zielig.

-Desecrator
Oud 14-07-2002, 20:55
ook harrie
ook harrie is offline
een tipje draaien????
das toch nie zo moeilijk
gewoon oprollen en goed rollen tond ie goed rond is
Oud 14-07-2002, 20:58
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Als je drugs nodig hebt om je te vermaken ben je best wel redelijk zielig.

-Desecrator
Jij kent mijn ouders en hun vakantie plannen niet
Oud 14-07-2002, 21:22
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Parallel schreef:

Jij kent mijn ouders en hun vakantie plannen niet
Blijkbaar heb je toch voldoende tijd om op je zelf te zijn. Want je maakt mij niet wijs dat jouw ouders het prima vinden, als je onder hun neus een joint gaat zitten roken.

Dus die tijd kan je prima gebruiken om jezelf op een andere manier te vermaken. Als je het dan zo nodig vind om een joint te gebruiken, doe het dan als extratje en niet ter vervanging van gewoon lol maken. Drugs nodig hebben om je lekker te voelen is namelijk best wel junk gedrag en dus totaal niet stoer.

-Desecrator
Oud 14-07-2002, 21:31
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Blijkbaar heb je toch voldoende tijd om op je zelf te zijn. Want je maakt mij niet wijs dat jouw ouders het prima vinden, als je onder hun neus een joint gaat zitten roken.

Dus die tijd kan je prima gebruiken om jezelf op een andere manier te vermaken. Als je het dan zo nodig vind om een joint te gebruiken, doe het dan als extratje en niet ter vervanging van gewoon lol maken. Drugs nodig hebben om je lekker te voelen is namelijk best wel junk gedrag en dus totaal niet stoer.

-Desecrator
Hmm...Het enige wat ik daar kan doen is een beetje op het strand hangen, met een jointje erbij kan dat wel ontspannend zijn. Misschien was mijn uitspraak dan wel een beetje overdreven

Ontopic; ik heb net van reepjes van een doosje tampons - - een tipje zitten maken en 2 misbakels gedraaid het lukt me nog steeds niet goed om de vloei echt strak over de tip te trekken...
Oud 14-07-2002, 22:12
Günther
Günther is offline
tipje is heel makkelijk

stap 1: maak van het begin van het tipje een soort trappetje van +/- 3treden

stap 2: draai de rest van het tipje om het trapje

stap 3: draai het heel vaak tussen je vingers rond zodat hij goed rond blijft

en JA je moet ook een tipje gebruiken als je m in een waterpijp stopt

je moet echt geen filter van een cigaret gebruiken want dat is echt zonde!!! daar blijft namelijk allemaal THC in hangen!! en geen tipje is ook niet verstandig aangezien je er sneller lipkanker van kunt krijgen (niet na 1 of 2 keer maar na regelmatig zonder tip smoken wel)

DE TIP IS WEL BELANGRIJK DUS!!
Oud 15-07-2002, 12:40
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Lipkanker als je geen tipje gebruikt?? Hoe kom je aan die informatie?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 15:13
p-chez
p-chez is offline

voila!
Oud 15-07-2002, 17:51
Günther
Günther is offline
Citaat:
Glass Ghost schreef:
Lipkanker als je geen tipje gebruikt?? Hoe kom je aan die informatie?
somewhere on the internet....nee kweenie meer waar
Oud 24-07-2002, 19:39
white devil
white devil is offline
he p-chez
ik rol gewoon m'n tipje ik maak niet eerst een trapje
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 21:09
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef:
ehm...met een fles? hoe doe je dat dan?

enne, voorgedraaide joints kun je ook gewoon in een coffeeshop halen
Dan kan je dr op wachten dat je genaaid word

Of tis bijna alleen maar shag, of t is hasj ipv wiet..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 14:17
substantial
substantial is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

-Desecrator
wat een gezeur
Oud 26-07-2002, 19:27
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
Citaat:
Parallel schreef:
Hmm, ik ga morgen op vakantie (nouja gewoon naar Scheveningen) voor 5 dagen, enne tsja dan moet ik wat hebben om me te vermaken. Dus dan wordt het toch zelf maar proberen te draaien.

Enne de flessetruuk

benodigd heden
- een joint
- een aansteker
- een lege fles

Men brand met de aansteker 2 gaten, 1 aan elke zijkant ergens onderaan de fles, 1tje waar de tip inpast (en de joint natuurlijk) en een iets grotere voor de lucht. Men douwt de joint innet gat en steekt de joint aan. Men legt de vinger oppet luchtgat. Men zuigt aan de fles. Als je longen ong. half gevuld zijn, haal dan je vinger van het gat en zuig door. Veel knetter plezier.
T werkt veel beter als je een pennenhuls (gewoon een pen slopen en alleen het plastic hulsje bewaren) schuin door het gat van de tip doet... ff vastsmelten een klaar
t enige nadeel: je moet dunne joints draaien...
of iig een dunne tip
Oud 26-07-2002, 22:13
C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Gewoon een pijpje gebruiken. Je staat niet te klooien met draaien. Puur is het effect veel beter. Bovendien loop je niet het risico door het blowen aan de tabak verslaafd te raken, iets wat nu menig blower overkomt.

-Desecrator
Een pijpje RULEZZ. En idd, ik ben ook een GROTE voorstander van puur roken. Ik hoest me zoiezo naar de kloten van tabak.

Bovendien heb je zulke mooie pijpjes! Jammer dat die glazen / houten zo snel stuk gaan.... Ik heb zelf een metalen met daaromheen houten versiering. Heel solide (en klein).
Oud 26-07-2002, 23:26
AtHell
AtHell is offline
wij nemen tip papiertje (kan je ook wel ergens vanaf scheuren maar das minder handig) je maakt er dus een M vorm in (zie dat plaatje hoger in het topic) draait t overrige er omheen en wat je niet nodig hebt aan tip scheur je af, ff nat maken en beetje aandrukken ofzo en t blijft wel zitten, en anders koop je een pijp en rook je t zo (of je maakt er een lekker cakeje van).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten