Oud 16-04-2008, 19:22
PurpleJulie
PurpleJulie is offline
Oproep medewerking aan onderzoek ‘Geweld tegen holebijongeren’

In het kader van mijn eindverhandeling voor de opleiding Criminologische Wetenschappen aan de KULeuven voer ik een onderzoek naar agressie tegen jonge holebi’s. Ben je ooit uitgescholden of bedreigd omdat je homoseksueel bent? Word je op school gepest omwille van je seksuele geaardheid?Ben je aangevallen toen je een holebi-uitgaansgelegenheid verliet?... Ik ben op zoek naar holebi’s tussen 16 en 26 jaar oud die met één of andere vorm van agressie geconfronteerd werden omwille van hun seksuele voorkeur. Indien u denkt aan deze voorwaarden te voldoen, gelieve dan mijn enquête in te vullen. Als u andere holebi’s kent die in aanmerking kunnen komen voor dit onderzoek gelieve hen dan de link onderaan de pagina te bezorgen. Ik probeer voor dit onderzoek immers een zo groot mogelijk aantal respondenten te bereiken.

Het invullen van de vragenlijst zal maximum een kwartiertje van uw tijd vragen. Het is voor het onderzoek zeer belangrijk dat u zo eerlijk en volledig mogelijk antwoord. Neem dus rustig de tijd om na te denken.

Het spreekt voor zich dat uw antwoorden strikt vertrouwelijk zijn. De vragenlijsten worden anoniem verwerkt zodat onmogelijk kan worden nagegaan wat u hebt geantwoord.

De vragenlijst blijft toegankelijk tot 5 mei. Indien u meer uitleg wil over het onderzoek of indien u bijkomende vragen heeft, kan u me steeds contacteren via het volgende mailadres: margo.gijsemans@student.kuleuven.be. Ik dank u alvast voor uw medewerking.

Klik op onderstaande link om de vragenlijst in te vullen (Indien deze link niet werkt, probeer hem dan even te kopiëren in een nieuw browservenster).

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=1908
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2008, 17:23
Nighthawq
Nighthawq is offline
Beetje eenzijdig, moet je de andere groep ook niet de gelegenheid geven te reageren?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 17:38
Nienna*
Nienna* is offline
Ik las niet "holebi-jongeren" maar holebij-(j)ongeren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten