Oud 08-07-2008, 17:01
maaike86
maaike86 is offline
Hallo!
Het is misschien een onmogelijk idee en/of opgave, maar ik dacht: laten we het eens proberen!
Ik ben een studente van 22 jaar, heb een tijd in utrecht gewoond en gestudeerd en ga na de zomer in breda wonen.
Ik heb een beetje op internet gezocht naar bestaande (pop)koren in breda en het viel me op dat bij vrijwel de meeste koren, de leeftijd over het algemeen wat hoger lag. In ieder geval hoger dan de leeftijd van een gemiddelde student en/of jongere!
Ik hou erg veel van muziek, ik speel piano en vind zingen ook leuk (hoewel ik dat beperk tot zingen in de douche) . Het lijkt mij een erg leuk idee (en uitdaging) om zoveel mogelijk studenten/jongeren bij elkaar te krijgen die het leuk vinden om te zingen in een groep. Het uitgangspunt is absoluut niet christelijk ofzo, maar gezelligheid en ik denk dat vooral moderne (pop)muziek en filmmuziek erg mooi en leuk zijn om te zingen.
Een koor klinkt misschien behoorlijk suf, maar laten we het dan een groep noemen die het leuk vindt om te zingen

Een heel verhaal, maar lijkt het je wat, dan hoor ik dat erg graag! Wie weet een onmogelijke opgave, maar wie weet!
Groetjes!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2008, 18:35
botulismf
botulismf is offline
Lijkt me tof, maar buiten mijn regio.
Oud 09-07-2008, 12:23
Verwijderd
als je een dirigent nodig hebt, hou ik me aanbevolen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 23:19
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nou ik heb wel interesse en ik woon op een 20 minuutjes fietsen van Breda dus als 't er van komt, sign me in zou ik zeggen.
Oud 12-07-2008, 13:49
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
koor of corps?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 14:55
lifelike
lifelike is offline
Lijkt me erg leuk! Ik hoop Binnenkort in Tilburg te gaan wonen en was al een beetje aan het rondkijken naar zoiets, Tot nu toe heb ik alleen het universiteitskoor gevonden maar die zingen vrij klassiek geloof ik en dat is niet zo mijn ding. Volgens mij moet Breda wel te doen zijn vanaf Tilburg...
Oud 14-07-2008, 14:44
maaike86
maaike86 is offline
Hey!
Leuk van jullie reacties! Super! Ik bedoel een koor, nou ja, meer zinggroep want koor vind ik gelijk zo duf klinken
Maar "Louis Armstrong", ik zal je zeker onthouden mocht het plan allemaal doorgaan!
Tonsillitis en Lifelike, ik zal ook jullie onthouden en benaderen wanneer er genoeg aanmeldingen zijn. En tilburg is zeker te doen! Volgens mij 10 min. met de trein
Ik hou jullie op de hoogte! Als je trouwens nog meer mensen zou weten in je omgeving, gewoon vragen! Hoe meer mensen hoe meer (zing) vreugd
Groetjes!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 19:19
Verwijderd
Hoi Maaike!

Leuk idee hoor! Ik weet niet of je al genoeg aanmeldingen hebt
Maar ik zou me graag aan willen melden
Ben ook al langere tijd op zoek naar een leuk koor/zanggroep die niet te kerkelijk is. Heb geen zin om iedere/vele zondag(en) in de kerk te zijn...

Dus als het nog door gaat hoor ik graag van je!

Groetjes,
claudia
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten