Ik zou eens informeren bij het ROC, misschien dat zij adressen hebben waar dat kan.
Op Gilde Opleidingen is het Regionaal Opleidingen Centrum voor beroepsonderwijs en educatie in Noord- en Midden-Limburg (
http://www.projecten.gildeopleidingen.nl/unit.aspx) kun je wel VAVO doen, maar dat is - in jouw geval helaas - een dagopleiding.
Een thuisstudie hoeft trouwens niet zo veel te kosten. Je kunt je ook zelf voorbereiden op het staatsexamen. (Lijkt mij wel heel lastig, maar er zijn mensen die het doen.) Dan betaal je alleen de kosten van het staatsexamen (die je met VAVO misschien ook wel moet betalen?) en de kosten van eventuele boeken die je koopt.
Als je 21+ bent, zou je eventueel ook een 21+ toelatingstest kunnen doen voor het HBO (zal voor de pilotenopleiding niet kunnen, maar voor de HTS waarschijnlijk wel). (Nadeel hiervan is natuurlijk wel dat de HAVO-stof voor de studie natuurlijk toch veronderstelde achtergrondkennis is. Maar het lijkt me wel handig alle opties te weten, zodat je ze zelf tegen elkaar af kunt wegen.)