Oud 22-09-2008, 15:08
vosje16
vosje16 is offline
Hallo,

Sinds enkele maanden heb ik af en toe last (ongeveer 1 keer per week) last van een jeukende rechtertepel. Ik heb de indruk dat ik het vaker en vaker heb en dat het ook langer duurt. Gisteren had ik het nog gedurende een uurtje. Het is heel erg frustrerend, want als ik wil krabben gaat het pijn doen omdat het topje van mijn tepel zo gevoelig is.

Vroeger heb ik dit nooit gehad en ik vroeg mij af of nog andere mensen dit hebben (en wat ze ertegen doen?) en waarom het plots gekomen is? Zou het aan de pil kunnen liggen? Ik ben een klein jaartje geleden namelijk overgestapt van Mercilon naar Marvelon omdat ik soms last had van doorbraakbloedingen...In de bijsluiter staat hier echter niets over...

Zou ik hiermee naar de dokter moeten gaan? Verder heb ik nergens last van...wel soms een beetje afscheiding uit mijn tepel, maar daar heb ik al enkele jaren last van. Ik voel ook geen knobbeltjes ofzo...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 20:36
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik had dat alleen toen ze nog aan t groeien waren, misschien heb je ondanks je leeftijd nog een beetje euh 'groeikracht'? of misschien ben je aan het aankomen?
Oud 23-09-2008, 21:28
Verwijderd
Ach, ik heb ook wel eens last van jeuk. Ook daar.

Maar heb jij niet erg vaak 'iets'?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 23:29
vosje16
vosje16 is offline
Het is een tijdje geleden dat ik nog "iets" had hoor...en normaal heb ik daar nooit jeuk hoor (of in ieder geval toch geen uur aan een stuk...heel frustrerend!)...enkel de laatste maanden...en enkel aan mijn rechtertepel. Het zou mij verwonderen dat enkel mijn rechtborst nog zou groeien/aankomen...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 08:15
Balance
Balance is offline
Kant op je bh?
Oud 24-09-2008, 10:48
Verwijderd
Of een haartje/pluisje in je bh?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 19:15
Poeperd
Poeperd is offline
Misschien is het ook erger omdat je er nu op let. Heb ik ook wel eens gehad, heel irri
Oud 24-09-2008, 21:00
Villain
Villain is offline
Heb het ook wel eens gehad, ging na een tijdje gewoon weer over
Oud 05-10-2008, 12:14
Rosa_22
Rosa_22 is offline
Ik heb het ook wel eens (maar dan niet een UUR lang! ) , ik denk niet dat het iets is waar je je zorgen om hoeft te maken....
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 10:36
vosje16
vosje16 is offline
Had het gisteren weer een half uur lang...in de les dan nog! :-s Echt op gek van te worden!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 12:07
Pluis
Pluis is offline
hoe ziet de tepel er verder uit dan? meestal wordt jeuk veroorzaakt door een droge huid, misschien helpt het om op de momenten dat het jeukt er iets van vaseline of andere creme erop te smeren, dat werkt bij mij in ieder geval meestal wel als ik ergens jeuk heb. Oh en als je inderdaad een droge huid hebt daar kan het ook helpen om niet te heet en te lang te douchen (dat verergert jeuk)

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten