hoi allemaal.
Ik heb ff een vraagje aan jullie. ik weet niet of jullie mijn verhaal hebben gelezen maar kort samengevat mijn ex ging 5 maand op stage en maakte het na 2 maand uit, in de tweede maand dat ie weg was ben ik veel met zijn broer opgetrokken, en hij vond mij al een tijdje leuk, toen mijn nu exvriend liet merken dat hij niet meer zo zeker was over ons, toen liet zijn broer mij duidelijk merken mij wel te zien zitten, ik had niet echt veel interesse in hem, maar die tijd daarna ben ik hem beter gaan leren kennen en ik zag een heel andere kant van hem en we konden het goed vinden met elkaar, we hadden veel lol en konden goed met elkaar praten, ik begon hem een beetje als broer te zien en daarna ging het steeds beter tussen ons en is het wat geworden. Nu komt mijn ex vrijdag terug en zegt dat hij het niet erg vind maar ik denk dat het moeilijk word voor ons alle drie, ik weet niet hoe ik me moet gedragen tegenover mijn ex, ik wil geen ruzie met hem, maar waarschijnlijk heeft hij iets met een klasgenootje en als dat zo is voel ik me wel beetje kut dan had hij moeten zeggen dat hij een ander had en niet dat het gevoel over was en misschien nog terugkwam en dan een maand later zeggen dat het toen toch wel definitief uit was. Hoe moet ik me gedragen tegen hem??? (Ik ben daar nog wel elk weekend) Wat zouden jullie doen???
help me please
|