Laatst zag ik iets over chloroform en ik vroeg me af wat het is en wat je ermee kan doen. Zoeken op het internet leverde alleen sites op die waren verplaatst. Kan iemand me helpen?
Wat je zou kunnen proberen is via de site van een van de Nederlandse Universiteiten contact te zoeken met de afdeling Farmacologie van de faculteit Geneeskunde. Waarschijnlijk vind je zo de informatie die je zoekt.
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Het gaat wel degelijk om chlorofon en niet om chloroform. Ik ben de naam via de zoekmachine Yahoo! op een aantal sites tegengekomen waarvan er een groot aantal inderdaad waren verplaatst, zoals TefnachT al opmerkte, vandaar dus mijn advies aan hem om via de afdeling Farmacologie van de faculteit Geneeskunde van een van de Nederlandse universiteiten nadere informatie op te vragen.
mathfreak schreef: Het gaat wel degelijk om chlorofon en niet om chloroform. Ik ben de naam via de zoekmachine Yahoo! op een aantal sites tegengekomen waarvan er een groot aantal inderdaad waren verplaatst, zoals TefnachT al opmerkte, vandaar dus mijn advies aan hem om via de afdeling Farmacologie van de faculteit Geneeskunde van een van de Nederlandse universiteiten nadere informatie op te vragen.