Oud 20-11-2008, 10:04
wouter098
wouter098 is offline
Hallo,

Ik ben een eerstejaars geneeskunde student, en heb wel eens gehoord dat je als student onderzoekje kan doen als bijbaantje (dus niet dat ze voor 200 euro een stuk spier weghalen en dat je daar de rest van je leven geen gevoel meer hebt). Maar echt zelf onderzoek doen, weet iemand waar ik daarvoor terecht kan?

Dank je wel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2008, 10:07
Calyx
Calyx is offline
Bij ons op de faculteit hangen op de prikborden wel informatie formulieren daarover.
Oud 20-11-2008, 14:10
Nyawa
Kijk anders op de website van je universiteit of vraag bij je faculteit of ze vacatures voor student-assistentschappen hebben. Of je kunt natuurlijk open sollicitaties proberen.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2008, 12:25
Balance
Balance is offline
Via universiteit en soms ook hogeschool worden inderdaad nog wel eens mensen gezocht.
Naast je eigen faculteit kun je ook op een faculteit sociale wetenschappen kijken. Bij psychologie bijvoorbeeld wordt nogal veel onderzoek gedaan. Misschien kun je meewerken aan iemands promotieonderzoek.
Oud 22-11-2008, 14:30
Nona
Nona is offline
Bij sociale wetenschappen worden inderdaad wel regelmatig onderzoeksassistenten gezocht. Dit is voor verschillende dingen die met onderzoek te maken hebben; materialen voorbereiden, data verzamelen, invoeren en andere ondersteunende taken. Op het gebied van geneeskunde weet ik niet of het wel lukt. Je kunt kijken wat er beschikbaar is, proberen kan nooit kwaad.
Oud 22-11-2008, 14:45
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Hallo,

Ik ben een eerstejaars geneeskunde student, en heb wel eens gehoord dat je als student onderzoekje kan doen als bijbaantje (dus niet dat ze voor 200 euro een stuk spier weghalen en dat je daar de rest van je leven geen gevoel meer hebt). Maar echt zelf onderzoek doen, weet iemand waar ik daarvoor terecht kan?

Dank je wel!
Hm, ze bieden soms wel dingen aan, maar meestal ben je als eerstejaars student nog niet 'ver' genoeg om te kunnen helpen. Wel bieden ze soms hippe onderzoekjes aan waar je aan mee kan doen. Ze zoeken vaak mannen en mensen die geen spalkjes hebben (van beugels) voor MRI-scans enzo.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 21:36
Verwijderd
Bij ons kan je gewoon in het vacature systeem van de universiteit voor flex-werkers kijken. Daar staan wel veel 'klussen' maar dat is niet altijd onderzoeksgericht. Vooral PR-gericht. Gewoon even vragen bij de vakgroep waarbij je wil ondersteunen en misschien zoeken ze nog wel iemand. Als ze niemand zoeken, en je komt volgend jaar weer dan hebben ze je tenminste een keertje gezien!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2008, 07:37
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Hm, ze bieden soms wel dingen aan, maar meestal ben je als eerstejaars student nog niet 'ver' genoeg om te kunnen helpen. Wel bieden ze soms hippe onderzoekjes aan waar je aan mee kan doen. Ze zoeken vaak mannen en mensen die geen spalkjes hebben (van beugels) voor MRI-scans enzo.
Bij ons bieden ze het juist aan, als op stapje. Dan zouden ze iedereen kunnen nemen, maar vragen ze juist geneeskundestudenten, die dan langere tijd bij dat onderzoek aan de slag kunnen.

Bij ons staan zulke dingen in het universiteitsblaadje, bij het uitzendbureau van de uni, briefjes op de uni of je hoort het via via. Het wordt meestal student assistent genoemd.

Succes!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten