Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als iets bull is.. Welke fabricant gaat nou nog steeds het bos in om daar zijn grondstoffen te halen? Dat kweken ze toch zelf en op het moment dat het op zo'n schaal wordt gekweekt kan het nooit een bedreigde soort worden.
Stella, als de barman zegt dat je alleen melk kan krijgen door over die knuppel te wrijven, moet je dat maar niet geloven. ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Phreshness schreef:
[B]Als iets bull is.. Welke fabricant gaat nou nog steeds het bos in om daar zijn grondstoffen te halen? Dat kweken ze toch zelf en op het moment dat het op zo'n schaal wordt gekweekt kan het nooit een bedreigde soort worden. daar heb je gelijk in, ik denk ook dat of ik het verkeerd begrepen heb, of hij natuurlijk. anders had er ook wel een stukje van in de krant gestaan ofzo en ik kan er nix over vinden op internet. Stella, als de barman zegt dat je alleen melk kan krijgen door over die knuppel te wrijven, moet je dat maar niet geloven. ![]() ![]() dat vind ik echt nergens op slaan omdat het net zo goed wel waar had kunnen zijn. en ik ken die jongen allang dus daar hoeft ie niet over te liegen. ik denk eigenlijk eerder dat ie een grapje had gemaakt omdat ie weet dat tequila me lievelingdrankje is. áls het een grapje was, ben ik er wel ingetrapt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar de reden dat mensen tequila drinken is niet omdat ze het lekker vinden ofzo. het is gewoon leuk met die citroen en zout en je krijgt er geen kater van, althans ik niet. ik ga er trouwens ook nooit over me nek van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar goldstrike moet je natuurlijk proeven als je et drinkt ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Belachelijk gewoon... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zal dan wel aan mij liggen maar ga me niet vertellen dat ik geen enkel benul heb wat ik drink of hoe het smaakt zoalng het maar 40% of meer is. ik kan bijna alle sterke drank uit elkaar halen, maakt niet uit hoe dronken ik ben. hoewel je wel gelijk hebt dat je sterke drank meestal alleen puur drinkt als je wat sneller aangeschoten wilt worden. |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 | |
ARTistiek |
Lichtpunt in mijn leven Junkfood Junkie | 21 | 11-03-2002 11:57 |