Oud 19-01-2009, 21:24
primaa
primaa is offline
Beste forumers,

Hoe kan ik "auto aanvullen" wissen?

&

Mijn computer is zo sloom als wat terwijl er geen games of muziek op staan, of andere grote bestanden. Nu vraag ik mij af hoe kan ik mijn PC wat sneller laten lopen?

Omdat zoals jullie begrijpen ik geen zin heb om 30 seconden te wachten voordat er iets geopend is,

P.S. Ik heb geen virus of andere nare dingen op mn PC staan.

B.V.D.

~Primaa
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2009, 23:27
WolterB
WolterB is offline
Via deze handleiding kan je de formulieren van Auto Aanvullen wissen.

En voor de performance van je pc verbeteren raad ik aan je schijf te defragmenteren. Hiervoor kan je de standaard-tool van Windows gebruiken, maar ook een programma zoals O&O defrag, waar je via deze link een demo kunt downloaden. Laatste programma heeft opties waar je bijvoorbeeld op index kan defragmenteren, kan erg handig zijn om de snelheid van je pc te verhogen.
Oud 20-01-2009, 08:20
freyk
freyk is offline
Daarnaast is het ook verstandig om je systeem softwarematig stof te zuigen met ccleaner, naar je draaiende + zelfstartende processen te kijken en de zoekfunctie gebruiken.
Oud 20-01-2009, 09:08
ILUsion
ILUsion is offline
En ik zou toch ook maar eens scannen op spyware met bv. hijackthis en in het spywaretopic een logje daarvan op te hangen.

Ik heb sterk mijn twijfels of defragmenteren tegenwoordig nog veel uithaalt, omdat NTFS veel beter voorzien is op het tegengaan van fragmentatie dan FAT (wat in de oude Windows-dagen gebruikt werd en voor die fragmentatie zorgde). Nuja, heb blijft in ieder geval een beetje helpen, maar ik heb er zelf nooit merkbare winst mee gehaald.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten