Oud 23-07-2002, 19:40
Verwijderd
Volgens mij is het zo simpel als wat....

Je pleurt alles wat erop staat eraf, tenzij er eigen ruimte is en je begint opnieuw, maar dan een aanmeldingsprocedure en klaar is endoria ....

Want echt goede opvolgers die het op dit forum doen heb ik nog niet gevonden ....

Mensen nog intresse btw om zelf een upload page (een mieterse grote) op te zetten (goede bandbreedte is een must)!!!

Ik doel dan op een gezamelijke actie tussen mensen via eigen space ....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2002, 19:42
p-chez
p-chez is offline
Wist je wel dat bandbreedte geld kost?

De Endoria Media Upload page is alleen offline omdat al die plaatjes op dit forum (en een boel andere fora) teveel bandbreedte kosten.

De upload page zal daarom dus ook niet (of niet snel) weer online komen.
Chimera
Chimera is offline
En hoe wou je dat zaakie gaan financieren? Precies, niet.

Endoria upload komt echt niet terug, het kost gewoon te veel geld.
Met citaat reageren
Chimera
Chimera is offline
Ghe, tegelijk
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 21:59
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Ikedea schreef:
Mensen nog intresse btw om zelf een upload page (een mieterse grote) op te zetten (goede bandbreedte is een must)!!!
ik ben van plan er een op te zetten maar of dat echt gaat gebeuren weet ik nog niet
Oud 23-07-2002, 22:19
McMotion
McMotion is offline
dan moet jij trouwens een grote hardeschijf voor mij regelen! ik geef m'n stufi wel uit aan die 100 mbit verbinding dan
Oud 23-07-2002, 22:31
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
McMotion schreef:
dan moet jij trouwens een grote hardeschijf voor mij regelen! ik geef m'n stufi wel uit aan die 100 mbit verbinding dan
Je betaald voor dataverkeer, niet voor de verbinding. Ik denk niet dat jij constant die 100mbit vol wil trekken, helemaal niet als je stufi je enige inkomen is
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 22:34
McMotion
McMotion is offline
ach je kan het ook anders lezen...
"dan moet jij trouwens een grote hardeschijf voor mij regelen! ik geef m'n stufi wel uit aan huur"
Oud 23-07-2002, 23:33
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
McMotion schreef:
ach je kan het ook anders lezen...
"dan moet jij trouwens een grote hardeschijf voor mij regelen! ik geef m'n stufi wel uit aan huur"
Damn hey, hoeveel stufi krijg jij wel niet?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 23:39
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Ghe, tegelijk
Ik zag 't idd
Oud 24-07-2002, 09:20
pietje63
pietje63 is offline
ik heb een tijdje een upload page gehad, daar stond toen 500 kb aan plaatjes op, en dat zorgde in 12 uur voor 500 mb traffic, daarna maar gesloten (op verzoek van endoria )))
dus, ja erg veel traffic

en ruime host account met 1 gigabyte ruimte heeft misschien 15 gigabyte traffic, en daar zit je echt snel aan

een gigabyte traffic kosttegen inkoopprijzen van hosting bedrijven iets meer dan euro.

Hoe het misschien wel werkt is alle foto's die bij jou worden upgeload als ze worden bekeken en reclame boodschap te laten bevatten (is niet zo moeilijk met php) en dan liefst ze meteen een link te laten zijn. Ondanks dat de huidige markt qua advertising erg slecht is is dit wel een optie.. als je de contacten hebt
Oud 24-07-2002, 09:30
Verwijderd
Ik ga zelf wel een upload pagina maken denk ik, maar dan wel met wachtwoord en al, voor een select groepje uiteraard..

Anders gaat mijn bandbreedte op aan vieze plaatjes e.d.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 16:43
McMotion
McMotion is offline
http://137.224.228.131/plaatjesupload/
Oud 01-08-2002, 17:43
pietje63
pietje63 is offline
Citaat:
McMotion schreef:
http://137.224.228.131/plaatjesupload/
netjes, as easy as it van be
Oud 01-08-2002, 18:21
McMotion
McMotion is offline
as easy as it van be?
Oud 01-08-2002, 18:27
McMotion
McMotion is offline
ow laat maar ik snap em al
Oud 01-08-2002, 19:49
Alex Fernando
Alex Fernando is offline
Citaat:
pietje63 schreef:

netjes, as easy as it van be
as easy as it Can be (voor degene die het niet snappen)
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 22:18
verbal-violence
verbal-violence is offline
LOL!

heb jij enig idee wat dataverkeer kost ? al die klote cu2ers en amateurs die plaatje uploaden die voor een groten deel uit wit bestaan met ergens in het midden een kleine pasfoto. Al dat overbodige crap kan leiden tot lekkere hoge rekeningen.

Er zijn veel andere upload instanties hoor , ikzelf heb prive Account op een Utwente bak , das dus raw 100mbit voor plaatjes
Oud 01-08-2002, 22:54
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
LOL!

heb jij enig idee wat dataverkeer kost ? al die klote cu2ers en amateurs die plaatje uploaden die voor een groten deel uit wit bestaan met ergens in het midden een kleine pasfoto. Al dat overbodige crap kan leiden tot lekkere hoge rekeningen.

Er zijn veel andere upload instanties hoor , ikzelf heb prive Account op een Utwente bak , das dus raw 100mbit voor plaatjes
ah dus een hoge compressie rate kan leiden tot lekker hoge rekeningen? begrijp ik dat goed?

enneuh die link die ik net heb gepost is dus ook 100 mbit en daar kan iedereen uploaden
Oud 01-08-2002, 23:52
Verwijderd
Waarom zo'n probleem maken over die gratis upload services? Vrijwel edereen krijgt toch een gratis 5 à 10 mb voor z'n homepage bij z'n provider? Of zijn jullie allemaal de brief met accountinfo kwijt ofzo?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 00:01
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
nare man schreef:
Vrijwel edereen krijgt toch een gratis 5 à 10 mb voor z'n homepage bij z'n provider?
ik iig niet
Oud 02-08-2002, 01:44
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
nare man schreef:
Of zijn jullie allemaal de brief met accountinfo kwijt ofzo?
Ja, denk ik, iig, ik wel
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten