Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, dan heb je geen 1 voor die herkansing, maar een herkansing maak je niet voor niets neem ik aan, dus wat heb je dan aan het niet inleveren? En sowieso; dan heb je geen cijfer, wat héb je daar aan? Stel je hebt twee toetsen, je levert de eerste in en je haalt een 10, de tweede lever je niet in (en dus krijg je er geen cijfer voor, ook geen 1), dan haal je gemiddeld een 5 (want 10/2). Dan zou ik liever een 1 hebben gehad, want dan haal je gemiddeld een 5,5. Laatst gewijzigd op 11-02-2009 om 11:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kortom: ik geloof het niet zo, totdat ik gezien heb waar het geregeld is.
|
Nee, maar Multilot zegt 'als je een rechtszaak aan zou spannen, zou je winnen', zonder daar enige grondslag voor te geven. Dat lijkt me een beetje uit de lucht gegrepen.. Zo van, 'ooit ergens gehoord op een borrel en ik ga er maar vanuit dat het waar is'.
Nogmaals, ik zeg niet dat het niet waar kan zijn, maar in dat geval geldt toch wel 'eerst zien, dan geloven'...
|
![]() |
||
Citaat:
Het stond er echt daarna, rapportgemiddelde voor dat vak: 0,8. Maar goed, iedereen die niet zo volslagen krankjorum was, kreeg dus minimaal een 1.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#43 Redhair | 496 | 29-11-2005 12:44 | |
Algemene schoolzaken |
Herkansingen...=S -00333- | 32 | 10-12-2004 07:25 | |
Eindexamens 2004 |
1 week Charlottetje | 19 | 17-04-2004 13:18 | |