Oud 15-05-2009, 06:11
Scooterrijder
Scooterrijder is offline
hallo allemaal ik ben 15 maar heb al wel een scooter ik ben er al wel achter gekomen dat ik nog geen examen mag halen maar ik kan toch wel alvast beginnen met oefenen, weet iemand hier een site voor??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2009, 11:32
Verwijderd
Voor zo ver ik weet hoef je nog helemaal geen praktijkexamen af te leggen toch? Of bedoel je oefenen voor je theorie? In dat laatste geval zou je even moeten googlen of gewoon een boek kopen of lenen bij de bieb
Met citaat reageren
Oud 15-05-2009, 14:25
Scooterrijder
Scooterrijder is offline
Citaat:
Voor zo ver ik weet hoef je nog helemaal geen praktijkexamen af te leggen toch? Of bedoel je oefenen voor je theorie? In dat laatste geval zou je even moeten googlen of gewoon een boek kopen of lenen bij de bieb
Nee maar dat zou eind 2009 begin 2010 ingevoerd worden dus als ik pech hem moet ik wel praktijk examen doen kost 400 euro meer maar ik bedoelde eigenlijk voor theorie. praktijk doe ik wel in de tuin/bos is groot genoeg
Met citaat reageren
Oud 16-05-2009, 18:28
Kawasaki
Kawasaki is offline
Het beste kan je een theorie boekje kopen bij de ANWB of de vingerling, volgens mij kosten ze zo'n 20 á 30 euro, in mijn vriendegroep had de eerste zo'n boek gekocht die 16 werd, vervolgens werd het boek doorverkocht aan vrienden voor zo'n zelfde prijs en gaat hij nog steeds door, dus kost het eigenlijk niks., overigens heb je er meer aan als uitlenen, zelf kijk je toch nooit meer in zo'n boek. Overigens kan je ook even rond vragen in je familie, als er andere al 16 zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2009, 19:00
Scooterrijder
Scooterrijder is offline
Citaat:
Het beste kan je een theorie boekje kopen bij de ANWB of de vingerling, volgens mij kosten ze zo'n 20 á 30 euro, in mijn vriendegroep had de eerste zo'n boek gekocht die 16 werd, vervolgens werd het boek doorverkocht aan vrienden voor zo'n zelfde prijs en gaat hij nog steeds door, dus kost het eigenlijk niks., overigens heb je er meer aan als uitlenen, zelf kijk je toch nooit meer in zo'n boek. Overigens kan je ook even rond vragen in je familie, als er andere al 16 zijn geweest.
oke bedankt maar de enige die 16 in mijn familie is, is mijn zus en die heeft geen scooter dus dat schiet ook niet op. oohjah mijn nicht is 17 maar die woont in zwitserland dus dat gaat niet zo gemakkelijk maar ik zal nog even doorzoeken duurt nog een jaar voordat ik examen mag doen maar ach.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten