Oud 20-06-2009, 15:37
michiel R.A.F.C
michiel R.A.F.C is offline
Met het fietsen gleed ik af mijn trappers en schuurde mijn been tegen die pieken waar mijn ketting aan zit.
Nu heb ik dus van die kleine wondjes op mijn been die maar blijven bloeden, maar ik kan ook moelijk wandelen, het doet iig veel pijn

Kan dat komen door die wonden of betekend dat ook dat er een pees is geraakt?

Heb nl al 2 gekneusde polsen gehad de voorbij 3 maanden en als ik nu nog eens een gekneusde pees heb word ik helemaal gek nu het tennisseizoen net begonnen is enz
Heb volgende week ook nog een voetbaltoernooi dusja..

Als het van de wonde zelf komt lijkt het me snel over te gaan maar wat als het van een pees komt

En ik wil dus weten of die pijn bij het stappen ook van die wond kan komen
Oud 20-06-2009, 17:19
Wammus
Wammus is offline
Als je been langs de ketting is gekomen en je hebt daar nu wonden lijkt het mij vrij logisch dat de pijn daarvandaan komt. Ik denk dat het een verstandig plan is om even naar de eerste hulp oid te gaan. Daar kunnen ze precies zien waar het vandaan komt.
Oud 20-06-2009, 20:01
Verwijderd
Volgens mij is de kans op een langslepende peesblessure wel redelijk klein je pezen zijn redelijk goed beschermd. Maar het klinkt in ieder geval niet goed. Het kunnen ook andere spieren zijn, of dat een pees gedeeltelijk is geraakt, of gewoon heel geďrriteerd is. Langsgaan bij een dokter is het slimste !
Overigens kan de pijn bij het lopen ook best van alleen de wond komen. Als daarbij wat huid heen en weer schuift o.i.d. dan trekt het een beetje aan de wond, wat natuurlijk pijnlijk is. Daar komt het misschien ook vandaan dat het blijft bloeden .
Veel succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 20:15
michiel R.A.F.C
michiel R.A.F.C is offline
En als het ook echt van die wonde dan gaat het redelijk snel over en kan ik volgende week gewoon aan het voetbaltoernooi meedoen?
Als het morgen nog pijn doet komt er een dokter langs ja
Oud 21-06-2009, 06:36
Verwijderd
Ja gewoon even een afspraak maken met de huisartsenpost. Dan kan iemand ernaar kijken en onderscheid maken tussen of een pees beschadigd is (dan eerder verrekt/ontstoken dan gescheurd hoor, het klinkt niet alsof je nou zo'n enorme smak hebt gemaakt) of dat je misschien wel gewoon spierpijn hebt door de rare beweging. Zelfs met een verrekte of ontstoken pees mág je wel voetballen, het zal wel pijn doen en het duurt dan wat langer voor hij herstelt maar je zult hem er niet verder mee kapot maken.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 10:38
xena51
xena51 is offline
goede middag hier,
Zit zelf met een vraag. heb een hondenbeet in mijn enkel. De beet kwam van een rotweiller dus vrij groot en diep. Ben naar dr geweest en neemt antibiotica. Dat is juist 1week geleden. Nu is het rood rond die beet en onderste been gezwollen, heb ook pijn die trek tot achter in de bil. Is er iets geraakt en wat kan ik best doen?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 12:24
Verwijderd
Citaat:
goede middag hier,
Zit zelf met een vraag. heb een hondenbeet in mijn enkel. De beet kwam van een rotweiller dus vrij groot en diep. Ben naar dr geweest en neemt antibiotica. Dat is juist 1week geleden. Nu is het rood rond die beet en onderste been gezwollen, heb ook pijn die trek tot achter in de bil. Is er iets geraakt en wat kan ik best doen?
Ik zou voor de zekerheid toch een afspraak maken bij de dokter.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten