Oud 26-06-2009, 11:48
Thomassz
Thomassz is offline
hey mensen!

heb tijdje geleden leuk meisje ontmoet. ik heb een paar leuke gesprekjes gehad en het klikt opzich redelijk. ik probeer haar nu voorzichtig en subtiel duidelijk te maken dat ik haar wel mag ik weet niet of het gaat lukken, maar dat zie ik vanzelf wel. het probleem is dat, afgezien van dat ik best ''leuk met haar kan praten'' zij heel extravert is; echt ongeloofelijk veel mensen kent en veel contacten overal heeft. Ikzelf ben eigenlijk het tegenovergestelde, vrij rustig en nuchter.
ik heb eigenlijk een dubbel gevoel, ik vind haar mooi, fanatastisch enz maar ik ben bang dat ik niet bij haar pas ofzo.. en dat ik me niet op mijn gemak ga voelen

ben benieuwd wat jullie hierover denken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2009, 12:54
I C U
I C U is offline
Ach, tegenpolen trekken elkaar aan Misschien moet je in plaats van gesprekken met haar voeren, es een keer iets met haar afspreken. De beste manier om haar duidelijk te maken dat jij haar leuk vindt en voor jou om uit te vogelen of zij jou leuk vindt.

Verder hoeft het geen verschil te maken dat jij introvert ben en zij extravert. Iets dergelijks geldt ook voor mij en mijn vriend en dat gaat prima We zorgen voor evenwicht.
Oud 26-06-2009, 14:10
Verwijderd
Mijn vriendin is ook heel hyper en veel vriendinnen en helemaal niet serieus en iedere week een nieuwe tieneridool als obsessie, maar dat gaat al een tijdje heeel goed.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2009, 21:19
MartinV
MartinV is offline
Weet je nooit van te voren, maar ik had t een keer al gauw door dat we niet echt bij elkaar pasten, en dat kwam denk ik toch een beetje door dat verschil.
Een klein verschil is niet zo erg, maar mijn ervaring is dat als t echt opvalt hoe groot het verschil is, het niet echt werkt.
Oud 28-06-2009, 22:42
nator
nator is offline
nou oke, een tip om tegen haar te zeggen dat je haar wel mag:

gewoon (als het moment goed voelt, dat merk je vanzelf wanneer) tegen haar zeggen dat je haar leuk vind.
gewoon simpel houden, heeft bij mij tenminste altijd gewerkt
en niet bang zijn dat jullie niet bij mekaar passen, dat weet je pas zeker als jullie wat hebben (gehad).

succes ermee
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 23:41
Thomassz
Thomassz is offline
ik denk dat ik zelf ook miss wat losser zou kunne zijn. niet dat ik altijd een stijve zak ben hoor maar me eigen iets meer op het uitgaansleven storten zou miss wel goed zijn. ik wil het eigenlijk wel gewoon proberen met haar. ze is geen non-stop feestbeest. gewoon een meisje die vrij lastig te pijlen is en altijd veel vrienden om haar heen heeft.

Citaat:
nou oke, een tip om tegen haar te zeggen dat je haar wel mag:

gewoon (als het moment goed voelt, dat merk je vanzelf wanneer) tegen haar zeggen dat je haar leuk vind.
Dit vind ik wel beetje erg direct, ik dacht meer aan een keer voorstellen om samen iets leuks te gaan doen. als ze nee zegt, dan is het natuurlijk wel zeer klote, maar wel minder vervelend. ik zat te denken aan de efteling ofzo, maar ook dit vragen voelt als een sprong in het diepe. zeker ook als ik naar de situatie kijk: ze moet onderhand echt wel weten dat ik haar bijzonder vind als je kijkt naar de dingen die ik zei op bijv. msn, maar ik krijg er gewoon niet echt reacties op terug ik merk wel wat aan haar, maja ik weet het echt niet. aan de andere kant, als ik het niet probeer, zal ik het misschien wel nooit weten

ps. wat ik ook echt zo irritant vind is dat ze zoveel aandacht krijgt/zoekt van andere jongens, ik weet nooit zeker of ze nogwel single is.. terwijl ik het tegelijkertijd ook weer leuk aan haar vind dat ze vaak zo vrolijk en gezellig is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten