ik denk dat ik zelf ook miss wat losser zou kunne zijn. niet dat ik altijd een stijve zak ben hoor

maar me eigen iets meer op het uitgaansleven storten zou miss wel goed zijn. ik wil het eigenlijk wel gewoon proberen met haar. ze is geen non-stop feestbeest. gewoon een meisje die vrij lastig te pijlen is en altijd veel vrienden om haar heen heeft.
Citaat:
nou oke, een tip om tegen haar te zeggen dat je haar wel mag:
gewoon (als het moment goed voelt, dat merk je vanzelf wanneer) tegen haar zeggen dat je haar leuk vind.
|
Dit vind ik wel beetje erg direct, ik dacht meer aan een keer voorstellen om samen iets leuks te gaan doen. als ze nee zegt, dan is het natuurlijk wel zeer klote, maar wel minder vervelend. ik zat te denken aan de efteling ofzo, maar ook dit vragen voelt als een sprong in het diepe. zeker ook als ik naar de situatie kijk: ze moet onderhand echt wel weten dat ik haar bijzonder vind als je kijkt naar de dingen die ik zei op bijv. msn, maar ik krijg er gewoon niet echt reacties op terug

ik merk wel wat aan haar, maja ik weet het echt niet. aan de andere kant, als ik het niet probeer, zal ik het misschien wel nooit weten
ps. wat ik ook echt zo irritant vind is dat ze zoveel aandacht krijgt/zoekt van andere jongens, ik weet nooit zeker of ze nogwel single is.. terwijl ik het tegelijkertijd ook weer leuk aan haar vind dat ze vaak zo vrolijk en gezellig is