Hey ik heb weer een nieuwe topic deze keer niet de 5 leukste/beste games maar nu de leukste platform. welke platform heeft je echt geraakt en ben je van gaan houden <3. en deze keer niet een stuk of 8 kiezen xD, maar Gewoon één dus dat word een moeilijke keus. en als je wilt kun je er ook nog bij vertellen waarom!
mijn voorkeur gaat uit naar de snes omdat ik daar mee ben opgegroeid toen ik klein was. ik zit er nu en dan nog steeds op met dkc 1,2 en 3
Nintendo 64... Zo veel goede tijden meegemaakt met 3 vrienden op de bank. Denk aan Perfect Dark, Goldeneye, Super Smash Brothers, Mario Kart.... Ahhh.... goede oude tijd..
Nintendo 64... Zo veel goede tijden meegemaakt met 3 vrienden op de bank. Denk aan Perfect Dark, Goldeneye, Super Smash Brothers, Mario Kart.... Ahhh.... goede oude tijd..
Altijd veel plezier gehad met de SNES, maar dat was dan ook mijn eerste console. Dat blijft dus wel favoriet.
(En qua handheld ga ik ook voor de dikke oude GB, vooral ook omdat ik daar zoveel mee gespeeld heb als kind, telkens in de auto naar Frankrijk úren en úren gespeeld.)
Vergeet Legend of Zelda OOC en MM niet, f'ing liefde