Oud 10-09-2005, 13:46
Laloeske*
Laloeske* is offline
Ik stap net onder de douche vandaan en kijk in de spiegel... Ik kijk naar achter.... en zie dat op allebei men billen allemaal rode bultjes zitten... (in het midden)

Ik heb geen idee wat het is... ik heb wel een sinaasappelhuid, maar dat zit net onder mijn billen, op men bovenbenen....

Ik heb de afgelopen ook weer paardgereden, misschien komt het daarvan... Misschien komt het wel door de strakke spijkerbroeken die ik draag....

Kan iemand me helpen, of heeft iemand tips??

Bedankt alvast...
Oud 10-09-2005, 13:48
-(L)-
Het eerste dat in me opkomt is idd de paardrijbroek. Heb je lang niet gereden voor deze week?
Oud 10-09-2005, 13:59
Laloeske*
Laloeske* is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 10-09-2005 @ 14:48 :
Het eerste dat in me opkomt is idd de paardrijbroek. Heb je lang niet gereden voor deze week?
Ik heb 1 week niet gereden, en gister een buitenrit gemaakt van 3 kwartier met de pony... De pony heeft ook niet gelijke schouderbladen, dus miss ligt het hieraan..

Ik lees net op een ander forum dat het ook kan komen door strings dragen (die ik draag), omdat je billen dan metteen in aanraking komen met bv. een spijkerbroek...

Schrubben, en veel water drinken schijnt te helpen...

Nu ik voor men pc zit, voel ik ze wel... (heb een rok aan)
Oud 10-09-2005, 15:50
Nebel
Nebel is offline
Ik heb het ook gehad. Ik weet niet of je strings draagt? Maar als ik een paar dagen geen string draag is het bij weg.
Oud 11-09-2005, 10:35
Laloeske*
Laloeske* is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 10-09-2005 @ 16:50 :
Ik heb het ook gehad. Ik weet niet of je strings draagt? Maar als ik een paar dagen geen string draag is het bij weg.
Ja, die draag ik... Eigenlijk altijd, en soms een boxer.... Kan ik ook bv een paar dagen een losse broek dragen, een trainingsbroek... en die bultjes insmeren met dove??
Oud 11-09-2005, 10:53
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Laloeske* schreef op 11-09-2005 @ 11:35 :
Ja, die draag ik... Eigenlijk altijd, en soms een boxer.... Kan ik ook bv een paar dagen een losse broek dragen, een trainingsbroek... en die bultjes insmeren met dove??
nja, je kan het iig proberen! ik draag ook nog steeds strings hoor, maar als ik last krijg van die bultjes even niet. een losse broek kan helpen en als je paardrijd een boxer dragen.
Oud 07-08-2009, 11:00
iepie
iepie is offline
Haay
Ik heb ook allemaal bultjes
ik heb ze al een tijdje maar niet zoveel
gister heb ik heel intensief (dus zwetend xD ) paardgereden, het was ook heel heet
en op internet stond dat je het kon krijgen van zweten, onderbroeken die niet van katoen zijn, en van teveel zitten
het doet soms pijn
ik ga nu katoenen onderbroeken dragen en goed wassen
ik hoop dat dit helpt?
sterkte!
xx
Oud 07-08-2009, 11:33
Verwijderd
Een topic uppen van 4 jaar geleden is een beetje overdreven, dan mag je best een nieuwe aanmaken.
Oud 08-08-2009, 10:24
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Een topic uppen van 4 jaar geleden is een beetje overdreven, dan mag je best een nieuwe aanmaken.
Dit ja, dus ik sluit deze.

warmtebultjes gaan overigens vanzelf weer weg als je billen niet meer aan zulke zweterige warmte worden blootgesteld

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten