Hallo Beste Bovengemiddelde Mensen,
Ik ben ook maar een vwo'er en bij mij valt dit dus op op dit forum;
De mensen die juist onzeker zijn zijn VWO'ers, dan wel HAVO'ers of WO'ers, dus die komen hier de boel vol posten, maar jullie zijn iets te onzeker, jullie moeten iets meer actie ondernemen, er wordt te snel gedacht door jullie dat mensen niet geïnteresseerd zijn in jullie, maar dat hebben 9/10 gevallen mis, als je wat actie onderneemt kom je of in een geweldige stemming, of met een gebroken hart thuis. Maar als je niks doet blijf je onzeker.
Dus onderneem eens wat, mensen zijn sneller geïnteresseerd in je dan je denkt, dat is evolutie (bla, bla, bla...) dus dat wil zeggen, mensen zoeken een partner. Dus stop gewoon een keer met nadenken van 'ik vind die wel leuk, zou het wederzijds zijn', want dat zie je snel, als je namelijk veel met iemand omgaat van het zelfde geslacht hoef je je niet te schamen als je dat tegen die persoon zegt, die zal het wel begrijpen. En als dat niet het geval is, je kent iemand pas en jullie vinden elkaar 'gewoon aardig' dan is het ook heel vaak dat jullie elkaar heel leuk vinden en dat jullie een stel ontkennende tortelduifjes zijn.
Dus, mijn advies is: onderneem actie.
(P.S. De meeste mensen met een reactie op je topics zijn onserieus)