Oud 07-09-2009, 20:49
lekspeun
lekspeun is offline
Hey allemaal
Ik ben een jongen van 16 (bijna 17), best wel een doorsnee jongen (nog net geen mooiboy gelukkig)
Ik heb redelijk veel vrienden (waaronder meisjes), vooral buiten school
Mn liefdesleven is nou niet erg spectaculair vind ik zelf
Ik heb 2 x echt serieus iets met 2 meisjes gehad (buiten 'de basisschool/brugklasverkeringen'), verder nog 3 x gezoend zonder echt iets voor de meisjes te voelen
Bij mijn eerste relatie dacht ik echt yes, dit is de ware. Maar uiteindelijk hield het op.
Al ruim 2 jaar heb ik niet meer 'vast' iets met een meisje gehad. Laatst nog wel gezoend enz, maar weer kwam er niets uit omdat ik gewoon niet iets bijzonders voelde zoals bij mijn eerste relatie. Ik zeg nogal gauw (natuurlijk niet letterlijk): "Nee"
Ik ben geen gay dus dat kan je uitsluiten, maar ik heb echt t idee dat 'het' meisje voor mij gewoon niet op mn pad komt. Ik wil niet opscheppen maar het is voor mij echt niet moeilijk om een meisje te vinden dat mij leuk vindt.
Ik ben nou ook niet het type dat erg snel op iemand afstapt, want meestal wacht ik met uitgaan bijvoorbeeld, tot er iemand naar mij komt.
Ik ben echt geen player, maar ik ben gewoon al zo lang niet verliefd geweest. Ik denk niet dat ik de enige ben, maar het duurt gewoon zo lang voordat ik echt 'de ware' vindt. Wat dat betreft lijk ik wel op mijn zus, die is nu in de 20 en heeft ook al jaren geen vaste relatie gehad. Ook zij zegt: Ik vind toch nooit iemand.
Mn vrienden zeggen overigens ook dat ik veel te kieskeurig ben.
Wordt ik een eeuwige vrijgezel? Of is het gewoon afwachten? Na dit jaar ga ik waarschijnlijk studeren in een grote stad, hopelijk vind ik dan daar de ware? Ik woon tenslotte in een dorp (zit wel op school in een stad).
Ik hoop dat jullie me een beetje begrijpen, maar het komt er gewoon op neer dat ik niet weet of ik nog echt verliefd kan worden (het gevoel komt gewoon niet)

Slaat dit bericht ergens op? Of kunnen jullie hier niets mee
Alvast bedankt

Laatst gewijzigd op 07-09-2009 om 21:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2009, 21:03
Verwijderd
Je bent nog jong, er wordt ook niet van je verwacht dat je nu al degene gaat tegenkomen waar je je leven mee gaat delen. Er zijn maar weinig mensen die op hun zestiende 'de ware' tegenkomen, die ene persoon waar ze de rest van hun leven mee samen blijven. Die kans is gewoon heel klein, omdat je je nog zoveel gaat ontwikkelen op jouw leeftijd. Het is niet raar dat het zo voelt, want het lijkt bij anderen altijd veel makkelijker te gaan. Houd in gedachten dat je nog gaat studeren, daar veel mensen tegen gaat komen die vast wel bij je passen. Zelf was ik ook achttien toen ik mijn eerste echte serieuze relatie kreeg, dus je bent niet raar, er mankeert niets aan je, je bent niet de enige. Meer nuttigs weet ik eigenlijk niet te zeggen, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 21:04
Lente
Lente is offline
ah doe normaal, je bent pas 16
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 21:06
Sherlock
Sherlock is offline
Zoals je al zij dit bericht slaat nergens op
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 21:12
DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Zoals je al zij dit bericht slaat nergens op
Ik ben op zoek naar een post van jou, waarin je iets zinnigs te vertellen hebt... Nog niet gevonden Maar mijn zoektocht zal doorgaan

OT: Kerel, dat komt nog wel hoor. De ware hoeft je nu nog niet tegen te komen, geniet van je vrijheid. Bekijk het zo: de serieuze relaties begonnen wss pas 3 jaar geleden ongeveer. In die 3 jaar heb je al 2 keer iets gehad. Als je 30 bent, heb kun je er ongeveer nog 10 hebben gehad als je zo doorgaat, en daar zit heus wel de ware tussen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 21:26
cenerentola
cenerentola is offline
kom op hé, je bent 16 en je hebt nog een heel leven voor je. Voordat je het weet heb je een relatie van een aantal jaren, woon je samen, ben je getrouwd en heb je twee kinderen! Geniet er nou maar van dat je vrijgezel bent
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 21:27
Malossi
Malossi is offline
Ik snap wel een beetje dat je je zo voelt... Ik heb het ook wel eens gehad.
Bij mij kwam het overduidelijk gewoon omdat ik gewoon nog niet die persoon gevonden had die mijn ex kon overtreffen. Inmiddels heb ik die al gevonden. Ik merk wel dat je die niet zomaar vindt, omdat je te snel mensen af gaat keuren om bepaalde dingen. Mijn vriendin werd pas mijn vriendin nadat ik haal al vrij goed kende, en al een tijdje met haar omging als 'flirt'. Pas toen zag ik hoe leuk ze eigenlijk was.
Mijn advies; Je moet mensen wel de kans geven om je vriendin te kunnen worden, als je een muurtje om je heen bouwt door ze keer op keer af te wijzen wordt het niks.
Aan de andere kant, je bent bijna 17, zo raar is het niet als je dan geen vriendin hebt. Maar als je er wel naar op zoek bent dan is het natuurlijk ook wel weer lekker om er wel een te hebben. En dat hoeft dan nog niet persé de ware te zijn....
Oud 07-09-2009, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 22:10
lekspeun
lekspeun is offline
Oke thanks, ik heb mn antwoord!
Ik zit nou eenmaal op zo'n leeftijd dat je een beetje teveel gaat nadenken over je toekomst..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 22:13
Sherlock
Sherlock is offline
Dan ben je de enige gast
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 06:56
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Mijn advies; Je moet mensen wel de kans geven om je vriendin te kunnen worden, als je een muurtje om je heen bouwt door ze keer op keer af te wijzen wordt het niks.
Precies. Gun je zelf wat meer tijd om een meisje écht te leren kennen. En dan het liefst nog voordat je ze gezoend hebt. Zo kun je kijken of je een meisje echt leuk vindt en of je verliefd op haar bent of niet.
Vaak heeft verliefd worden wat meer tijd nodig, dat zie ik ook terug in mijn relaties. Ik moet echt eerst vrienden met iemand zijn, of diegene beter kennen, voordat ik echt verliefd ben en een relatie met die persoon wil
Oud 08-09-2009, 07:10
Kitten
Kitten is offline
Toen ik 16 was dacht ik nog dat nooit een meisje me zou zien staan. Maak je niet druk. Je bent PAS 16.
Oud 08-09-2009, 10:55
Miek
Miek is offline
Oh nee! Nu is je leven wel voorbij hoor! Ik denk dat je nooit meer iemand vindt! helaas
Oud 08-09-2009, 11:05
Volk
Volk is offline
pfff.... op mijn zestiende had ik net mijn eerste vriendje (heb ook geen brugklas/basischool verkering gehad)... en jij hebt er al meerdere gehad.
En je moet sowieso niet zoeken naar de ware. Maar naar iemand waar je je goed bij voelt. Die kan zich dan misschien later ontwikkelen tot een ware. Maar als je op zoek gaat naar de ware dan zul je haar ook niet vinden.

Oja, er is niks mis met kieskeurig zijn hoor. Je wil natuurlijk wel iemand die je wil en niet iemand die je maar hebt omdat je zo gauw niks beters kon vinden.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Precies. Gun je zelf wat meer tijd om een meisje écht te leren kennen. En dan het liefst nog voordatnadat je ze gezoend hebt.
Zo kun je kijken of ze er überhaupt wel iets van kunnen
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 19:06
Mobius
Mobius is offline
16
Oud 09-09-2009, 21:04
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
omg, ik word al teruggevloten als ik na vier relaties niet overtuigd ben van mijn toekomstig liefdesleven.

En dat is zelfs overdreven want 19 blijft net zo goed jong (ben wel bijna 20 though *rolleyes*)
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 21:40
Opstatte
Opstatte is offline
16 jaar hou op.. De mooiste tijd van je leven, voordat je het weet is die tijd voorbij... Owjah, ga niet opzoek dan kom je niks tegen. De ware liefde kom je juist tegen als je het niet verwacht..!!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 03:27
Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
How about: doe ff normaal, je bent 16, geniet van je leven, dat gezeik komt later wel?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 20:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jammer voor jou knul, maar als je nog niemand hebt na je 15e, zul je zielig en alleen sterven.
Oud 13-09-2009, 18:11
fib
fib is offline
sommige mensen worden een paar keer in hun leven verliefd en sommige heel snel
Oud 13-09-2009, 22:30
Thinus
Thinus is offline
Citaat:
Jammer voor jou knul, maar als je nog niemand hebt na je 15e, zul je zielig en alleen sterven.
haha daarvan moest mijn mond toch wel even bewegen
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 16:38
{*just me*}
{*just me*} is offline
je hoeft op je 16e ook nog niet 'deware' te vinden dat doe je wel als je volwassen bent.
ik zou zeggen, ga genieten.
Oud 28-09-2009, 06:25
MrOizo
MrOizo is offline
16... En ja, de ware liefde... Die bestaat toch niet
Oud 28-09-2009, 11:56
Verwijderd
je bent 16 en 2 jaar terug was je laatste relatie op de klippen gelopen, en de relatie vóór die relatie was de ware? ik ga er voor het gemak er maar van uit dat je toen ongeveer 13 was, ik durf te gokken dat er in de westerse wereld ongeveer 0,87321% van de getrouwde mensen al samen zijn sinds hun 13e

even verder spoelen
je bent nu bijna 17, nog steeds alle fucking tijd van de wereld
groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2009, 14:07
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Daar sluit ik mij bij aan. Al kan ik het je niet kwalijk nemen dat je al zo hard en definitief nadenkt over de toekomst want dat doen heel veel mensen op onze leeftijd. (ik zou zeggen, op jouw leeftijd, maar ik ben 1 jaar ouder dus dat maakt niet zo veel verschil)

Maak je maar niet druk. De ware, voor zover dat bestaat, komt nog wel.
Oud 05-10-2009, 18:01
Verwijderd
vent, je bent jong. geniet er van en pak wat je pakken kan!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 05:22
kous
kous is offline
" Ik ben nou ook niet het type dat erg snel op iemand afstapt, want meestal wacht ik met uitgaan bijvoorbeeld, tot er iemand naar mij komt. "

Je bent een man, je moet grijpen wat je wilt hebben. Niks komt zomaar op je schoot liggen.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten