Oud 20-09-2009, 11:03
BendeBen
BendeBen is offline
ik zocht een prog om een beetje orde in de chaos die film collectie heet te scheppen. veel van die progs zijn log en onnodig gedetailleerd.

http://xmm.sourceforge.net/index.php?menu=main

voldoet zeer goed. op een klein dingetje na. ik zou graag een simpele lijst willen hebben met "titel - jaar - runtime - gezien" van alle films.
de export functie komt in de buurt (alleen html export werkt bij mij, txt of csv is ook prima maar doet het dus niet) maar deze geeft dus alleen de titel en het jaar.

aangezien het opensource is probeer ik dat dus te veranderen en ik kom wel een eindje zonder echte kennis van java. ik heb de jdk en in eclipse kan ik vinden wat ik zou willen editten maar ik snap niet hoe ik de source files kan runnen. en uiteindelijk natuurlijk gewoon het prog wil hebben met die mini edit er in verwerkt.
Oud 21-09-2009, 18:01
ILUsion
ILUsion is offline
In Eclipse zou er normaal een run-knop (met groen pijltje op) moeten staan, maar vermoedelijk ben je niet in het hoofdprogramma aan het editten maar ergens in een library ofzo. Dan moet je het hoodprogramma (vermoedelijk iets als 'xmm.java' of 'MovieManager.java') runnen.

Maar het lijkt me niet onmogelijk dat je foutmeldingen krijgt, omdat er volgens mij wel libraries gaan missen voor het compileren.
Oud 22-09-2009, 14:06
Rob
Rob is offline
Citaat:
In Eclipse zou er normaal een run-knop (met groen pijltje op) moeten staan, maar vermoedelijk ben je niet in het hoofdprogramma aan het editten maar ergens in een library ofzo. Dan moet je het hoodprogramma (vermoedelijk iets als 'xmm.java' of 'MovieManager.java') runnen.

Maar het lijkt me niet onmogelijk dat je foutmeldingen krijgt, omdat er volgens mij wel libraries gaan missen voor het compileren.
Zo te zien staan alle libraries al in de MoveManager/lib folder, dus da's alleen maar een simpele kwestie van aan je Build path toevoegen in het Eclipse project.

En dan inderdaad op het groene pijltje drukken.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten