Oud 29-09-2009, 20:37
Lynniee
Lynniee is offline
Ik ben een meisje van 12 jaar en ik begin dus ook last te krijgen van puistjes,zoals de meeste ook wel hebben.
Ik gebruik wel een product (clearasil) maar ik weet eigenlijk nie of het helpt.
Ze gaan wel na een dag of 2 weg,maar na een tijd staat er toch weer een nieuwe.
Nu zou ik graag willen weten welk product dat jullie gebruiken? En hélpt het écht?!

Ik hoop dat iemand mij wat tips kan geven,alvast mercikes! x
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 18:27
Verwijderd
Nu behandel je eigenlijk de puistjes.
Je gezicht gaat nu steeds meer vet aanmaken door hormonen e.d. Hoe het precies zit weet ik niet, maar bij mij komt dit het eerst in me op: Beter voorkomen dan genezen.
Gebruik je een reinigende/hydraterende tonic en dagcreme?
Ik gebruik vanaf mijn 15de al ROC Purif-Ac en werkte altijd prima. Eerst 's ochtends en 's avonds het vuil van je gezicht halen en dan alleen s ochtends de dagcreme op doen.
Oja, dat spulletje is voor de jonge, onrustige huid. Wel prijzig, maar ej doet er vrij lang mee.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 18:34
hahaha
hahaha is offline
Wees blij dat je een meisje bent. Bij de meeste verdwijnt de acné/puistjes als je de pil inneemt.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Wees blij dat je een meisje bent. Bij de meeste verdwijnt de acné/puistjes als je de pil inneemt.
dat verschilt heel erg per pil en per persoon. Niet alle vrouwen reageren er hetzelfde op.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 20:47
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Citaat:
dat verschilt heel erg per pil en per persoon. Niet alle vrouwen reageren er hetzelfde op.
Ik wou al zeggen, daar merk ik vrij weinig van.
Maar inderdaad, voorkomen is beter dan genezen.
Voor mij is 's ochtends en 's avonds je gezicht reinigen en er dodezeezout crème op smeren al voldoende. En regelmatig scrubben houd je huid ook goed zuiver. Vergeet daarna niet om meteen een crème of lotion aan te brengen, anders kan er daarna weer vuil in de poriën gaan zitten.
Succes ermee, en denk maar zo: Niemand ontkomt eraan
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten