Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, dan nog hoef ik me niet te verantwoorden voor een kut-Nederlander, zo min een Marokkaans persoon zich hoeft te verantwoorden voor het gedrag van een kut-Marokkaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mean 54
Sarah 47 Paranoide 45 fizzle-fluffy 40 Martiño 38 Absinthe 33 *Miekje* 30 N00dles 30 Jaeger 27 ecnelis 26 Kazet Nagorra 21 JJoosje 20 Archont 15 Trimm Trabb 15 Pippeloen 13 Katje 12 Commendatore 12 sann 5 Barabas 5 grl 4 Havock 3 Rationeel 2 Mr Soija 2 Stefenootje 1 MentaleTheo 1
||
Verwijderd
|
Citaat:
In een notendop. |
![]() |
||
Ik was te laat in het vorige topic, dus nog maar even hier:
Citaat:
Jij brengt het nu alsof ik iets ontzettend racistisch zeg, terwijl ik dat helemaal niet zo bedoel. Ik vind ook dat het helemaal niet uitmaakt waar iemand vandaan komt, het gaat om hoe iemand is als mens, hoe iemand anderen behandeld etc. Maar door die groep criminele Marokkaanse jeugd krijgen veel mensen het beeld dat dat normaal is voor de Marokkaanse cultuur, wat natuurlijk niet zo is. Stel nou dat ik in het buitenland zou wonen en er zijn daar constant problemen met vervelende Nederlanders, dan zou ik kwaad zijn op mijn medelanders omdat ze mij een slechte naam bezorgen. Er zijn namelijk een hoop kortzichtige mensen die ervan uitgaan dat dan íedereen zo is. Ik heb het wel meegemaakt als ik een grote stad was met vriendinnen van me die angstig werden als er Marokkanen langsliepen, terwijl er vaak helemaal niks aan de hand is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Neemt niet weg dat die kutjochies in je voorbeeld aangepakt moeten worden, hoor, 't is niet alsof ik crimineel gedrag probeer recht te praten of probeer te zeggen dat als we lief doen opeens alles zal veranderen in regenbogen en glitters en roze cupcakes ofzo. Maar ik vind het onzin om irrelevante eigenschappen aan hele bevolkingsgroepen toe te wijzen. Al helemaal als die eigenschap opeens het enige identificerende kenmerk van de bevolkingsgroep wordt. Daar wordt niemand beter van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
In toevoeging op Barabas: Niet alleen in zekere zin hoor, maar gewoon in gewone zin. Het is namelijk nogal kut om te leven in een omgeving waarin iedereen tegen je is, behalve je eventuele land-van-herkomst-matties. Dat betekent niet dat je maar dingen moet gaan jatten, en lang niet iedereen doet dat, maar de drempel wordt dan wel een stuk lager. Vergelijk het met die high school shootings, dat zijn altijd mensen die veel gepest worden. Die krijgen dan vanzelfsprekend een hekel aan hun omgeving, en vinden het dan ook niet erg meer om die omgeving kwaad te doen. Het verschil is dat de allochtonen elkaar nog hebben, dus die worden (sociaal gezien) wat minder ver in een hoek gedreven. Waardoor ze ook wat minder erge misdaden begaan.
Ik gok dat Wilders z'n opkomst juist méér criminaliteit onder de allochtone jeugd betekent. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Sleutelbeen ook echt, iieh, dat lijkt me toch zo'n nare breuk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|