Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() das nie zo fijn en het flash-back gebeuren vind ik persoonlijk ook ergens wel wat minder... je kan er nog zo goed mee omgaan, maar de kans op flash-backs blijft altijd...
||
Citaat:
en 8 van de 10 trips zijn dus bad trips? volgens mij toch echt niet hoor maar even ontopic, ken je echt niet iemand die wel eens iemand zou kennen die in dat circuit zit? zo enorm moeilijk kan dat toch ook weer niet zijn? of je gaat gewoon met de verkeerde (eigenlijk juist goeie ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
2 maanden geleden vroeg nog iemand over LSD had ik al wat over geschreven.
Als je gaat gebruiken neem iemand die nuchter is en die je kan vertrouwen. Gebruik t liefst in eigen huis,sluit ramen,ontspan je,gebruik t niet als je je kut voelt dan de badtrip veel sneller optreden. Gebruikt t liefst strips,pillen liever niet omdat je nooit zeker weet bij pillen hoe lang de werking is. bij verkeerde pillen kan trip 8 a 12 uur lang duren,als je toch pillen neemt kijk hoe de pillen eruit zien. Ze moet zo klein zijn als een vuursteentje en velgekleurd geel,rood,groen. Ze mogen niet grijs zijn de kans is dan groot dat t XTC metheroine is gekloot. Deze pilltjes zijn zwaar klote. Nooit gebruiken bij een sloot of op een dak,kans is dan groot dat je dingen ziet als ijs of je denkt dat je kan vliegen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: topic is oud, topicstarter allang weg, er staat weinig zinvols in, prijzen zijn misschien veranderd en je mag hier niet vragen waar je drugs kunt komen, dus ik sluit het topic |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
StichtingOPEN LSD filmavond: Alkmaar (15-03-’10) en Groningen (26-03-’10) stichtingOPEN | 10 | 17-03-2010 19:44 | |
Drugs & Alcohol |
LSD, Acid Verwijderd | 76 | 03-06-2006 10:42 | |
Drugs & Alcohol |
Lsd + dxm Verwijderd | 7 | 12-08-2004 12:47 | |
Drugs & Alcohol |
Drug lsd weer in opkomst Snat$bat$ | 37 | 19-11-2003 12:54 | |
Drugs & Alcohol |
LSD bad trip needlefreak | 36 | 13-09-2003 16:06 | |
Drugs & Alcohol |
LSD, JA of NEE?? bluesboy | 18 | 04-02-2003 10:12 |