Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ingeval, je hebt aangifte gedaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens, voor de TSer, tsjah... antwoord is duidelijk... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Volgens mij heeft de politie wel recht om je ouders te bellen als jij hiervoor geen toestemming hebt gegeven--je bent immers minderjarig. Toch vind ik, maar dat is mijn mening, het wel wat onbeschoft dat ze je eerst iets beloven en vervolgens niet nakomen, maar ja... je hebt geen poot om op te staan omdat je nog minderjarig bent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
@LRS: ik weet niet wat je van plan bent, maar ik denk niet dat een agent heel erg onder de indruk is van een 15 jarige met een grote mond. Doe gewoon normaal, daar bereik je meer mee. |
![]() |
|
Nee, want er is met je afgesproken dat ze geen contact met je ouders op zouden nemen. Er bestaat geen hogere regel die de politie verplicht om contact met je ouders op te nemen, dus gezien de afspraak mocht dit niet. Maar er is natuurlijk weinig aan te veranderen. Mocht je het leuk vinden, dan kun je natuurlijk wel een klacht indienen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Geld terug betalen na aankoop via paypal GewoonMarcel | 15 | 26-03-2014 22:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
CDA wil woningkraak verbieden Gatara | 152 | 09-11-2003 12:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |