Advertentie | |
|
![]() |
|
Spelleider: Het was al helemaal duidelijk hoe dit spel ging eindigen, Archont heeft daarin niets beinvloed of zo. En wij hebben in het topic ook al openlijk besproken wat er goed en fout is gegaan tijdens dit spel. Het lijkt me niet erg zinvol om daar een rode kaart voor te geven.
![]()
|
Hoe zit het met de rode kaart van testout.com? Ik vind dat die ook wel mag vervallen, ik geloof dat ze het echt niet expres na de uitslag nog over het spel heeft gepost.
Oja Dott ![]() Al was het nog mooier als je Femke had afgeschoten ![]()
||
Citaat:
|
Ik had wel een vermoeden maar wist het niet zeker. Het was vooral door weg te strepen dat ik erop uitkwam dat ze het waarschijnlijk wel moest zijn. Hoewel ik van Wammus ook echt een tijdje gedacht heb dat hij het was.
||
Citaat:
![]() Ik heb echt enorm genoten van dit spel. En ik heb de meester der misleiding Archont misleid.. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Oh, en ik dacht overigens wel dat N00dles slecht was.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was ook zó blij met Archonts plan om gelijkspel tussen drie spelers uit te lokken. Eigenlijk was het niet een heel slim plan ![]() ![]() |
![]() |
|
De definitieve uitslag:
1. Leif (dorpeling) 2. JasperJD (wolf) 3. sann (tovenaar) 4. N00dles (dorpeling) 5. grl 6. Fizzle-fluffy (ziener) 7. Dott (jager) 8. Absinthe (verrader) 9. kleinepierik (wolf) 10. Wammus (dorpeling) 11. Archont (dorpeling) 12. testout.com (dorpeling) 13. Heksjuh 14. Toddish (bane) 15. Femke Sjekkie 16. Tink* (dorpeling) 17. Musiquefreak (leerling/ziener) Blauw = opgehangen Rood = gegeten Groen = neergeschoten door de jager Al lijkt het hoogst onwaarschijnlijk, theoretisch gezien zou het mogelijk geweest zijn dat de laatste wolf de verrader opgegeten zou hebben. Nu we dit nooit meer in de praktijk kunnen bekijken (en omdat het toch al bekend is wie de verrader is) zeg ik dat de weerwolven gewonnen hebben. De rode kaart van Testout.com is teruggetrokken. Hierbij laat ik de rode kaart van Archont alsnog staan. De waarschuwing van Archont van het vorige spel is niet meegeomen. Hij krijgt een rode kaart omdat hij vroegtijdig postte. Of er een eindverhaal komt is nog onduidelijk. Waarschijnlijk wel.
Laatst gewijzigd op 29-03-2010 om 20:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Een waarschuwing in een vorig spel telt toch niet mee in een nieuw spel?
![]() Kom op, dat zou wel heel ver gaan. Ik heb nu ook één keer niemand opgevraagd omdat ik gewoon te laat thuis was. Als dat over drie spellen nog een keer gebeurt, heb ik toch zeker niet ook een rode kaart? Ik zou het belachelijk vinden in elk geval. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Over Archont denk ik nog even na. Ik vind niet dat hij een rode kaart moet krijgen voor het posten hier (omdat er toch niets meer veranderd kon worden) maar als hij toen een waarschuwing heeft gekregen, mja.. ik weet niet. Het lijkt me dat Archont vooral een beetje overenthousiast is, ik weet niet of we dat moeten afstraffen. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb wel nog een andere kwestie;
het is gelijkspel als er in de hangronde één wolf en één dorpeling over zijn. Maar wat als er één wolf en één verrader over zijn? edit: wat Femke Sjekkie zegt dus. Het lijkt mij logischer dat dan de wolven hebben gewonnen, want dan is er geen goeierik meer over! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat vind ik grappig. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik dacht eerlijk gezegd dat bij 1vs1 de wolf altijd zou winnen omdat de wolf zichzelf anders vermoordt.
||
Citaat:
Inderdaad, wat als er een verrader en een wolf over zijn? Ik heb werkelijk geen idee.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vind het sowieso raar als het nu zeker gelijkspel is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
de wolf kan nog wel winnen als hij samen met een dorpeling in de eetronde overblijft toch?
alleen bij de hangronde is het gelijkspel. maar aangezien de verrader bij de wolven hoort denk ik dat nu de wolven toch gewonnen hebben (hoewel de verrader wel verklapt is, geloof ik wel dat femke heksjuh opgegeten zou hebben).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe bedoel je zichzelf vermoorden? Bij een verrader vs wolf-situatie is de verrader toch een dorpeling, alleen dan aan de verkeerde kant. Dus dan eet ie de verrader op, en dat is dat. Al vind ik dat bij een hangronde 1vs1 de dorpeling moet winnen, want dan is het zijn beurt om hem op te hangen. Maar let's not go there again. |
![]() |
|
Al lijkt het hoogst onwaarschijnlijk, theoretisch gezien zou het mogelijk geweest zijn dat de laatste wolf de verrader opgegeten zou hebben. Nu we dit nooit meer in de praktijk kunnen bekijken (en omdat het toch al bekend is wie de verrader is) zeg ik dat de weerwolven gewonnen hebben.
Hierbij laat ik de rode kaart van Archont alsnog staan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|