Oud 14-04-2010, 22:23
Anthony Kiedis
Anthony Kiedis is offline
Hallo mensen,

Ik heb een grote donkere vlek naast mijn rechteroog, ook een beetje naast mijn linkeroog maar lang niet zo erg. Ik heb dit al heel lang. Ik vermoed dat dit een pigmentvlek is, dat dacht de huisarts teminste, maar die wist het ook niet zeker. Zijn er meer mensen die zo een vlek naast hun oog hebben?

Wat kun je er tegen doen? Het heeft namelijk wel een groot effect op mijn zelfvertrouwen
Oja voor de rest heb ik nergens zo een vlekken, alleen een grote naast mijn rechteroog en een hele kleine naast mijn linker.

Iemand tips?
Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 15-04-2010, 16:11
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Het komt wel vaker voor, maar doorgaands is het weinig bijzonders. In de niet bewezen medische wetenschap zou het duiden op een fout ergens in het lichaam. Onze kat had precies hetzelfde wat jij beschrijft, en die is stok oud geworden . Maar qua objectieve onderzoek is er geen relatie tussen een vlek in het oog en ergens iets anders in het lichaam.

Waarschijnlijk is het gewoon een pigment vlek zoals de huis arts dacht. Zo niet; dan ken ik níks dat zou kunnen duiden op iets gevaarlijks.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2010, 19:31
niinaa
niinaa is offline
ik heb ook een pigmentvlek op mijn linkerheup.
ik ben er ook onzeker over maar was het vroeger nog erger. Je moet ook bedenken dat het gewoon bij je hoort. Ik durfde vroeger nooit een normaal bikinibroekje te dragen alleen een echt 'broekje' zegmaar die er overheen valt en soms kreeg ik ook wel van die reacties van huhhh wtf wat heb je dáár?!?! maar nu probeer ik me er zo min mogelijk druk om te maken (moeilijk) en ik draag gewone mooie bikini's bij welke je ze wel ziet maar het is gewoon zoals jij bent en zo hebben hem je maar te accepteren...!!
als je het echt heeel erg vind bestaat er ook nog een optie om het weg te laten laseren maar ik weet niet of dat zon slim idee is naast je oog en je houdt er ook een litteken aan over...
Je moet ook bedenken dat die vlek gewoon bij jou hoort.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 19:35
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je kunt beter je zelfvertrouwen opbouwen dan je vlek weghalen. Als je vlek er niet zou zijn was er wel iets anders waar je onzeker over kan zijn, aan zelfvertrouwen heb je veel meer! Maak je maar niet druk over die vlek, accepteer hem als deel van jezelf.
Oud 16-04-2010, 23:25
Anthony Kiedis
Ben er nog eens meer naar de huisarts geweest, die zei dat het waarschijnlijk een schimmelinfectie was! Cremepje voor gekregen, benieuwd of het werkt
Met citaat reageren
Oud 17-04-2010, 11:03
Anthony Kiedis
JA HET WERKT!!! zie nu al verbetering!
YES

Ben echt blij
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken